Bluetooth < > PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deed je bluetooth het wel voor de herinstallatie? Dan moet het toch echt iets softwarematigs zijn. Ik zie ook een aantal gele '?' in je apparaatbeheer, installeer de drivers van die apparaten ook eens?

Is je windows geupdate? Moet je geen speciale bluetooth software gebruiken? (Bluesoleil bijv).
 
Deed je bluetooth het wel voor de herinstallatie? Dan moet het toch echt iets softwarematigs zijn. Ik zie ook een aantal gele '?' in je apparaatbeheer, installeer de drivers van die apparaten ook eens?

Is je windows geupdate? Moet je geen speciale bluetooth software gebruiken? (Bluesoleil bijv).

ja hij deet het voor de herinstallatie en voor de gele vond ik geen drivers kan ik vanuit apparaatbeheer de juiste downloaden? en mijn windows heeft vorige week een aantal updates gedaan dus ik vermoed dat het daar ook niet kan aan liggen. en de BT-software is dacht ik de enige die ik op de site van dell gevonden heb is al 3a4maanden geleden dus weet ik niet meer zeker.
 
Voordat ik onzinnigge dingen ga beweren (of misschien juist zinnige) zou ik je willen vragen om met behulp van deze tool je computer te laten beschrijven en de resultaten hier even te posten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan