Bluetooth probleem van mobiel naar laptop en terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davey123

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een probleem met bluetooth op me laptop "Inspiron 9400 DELL".
Wil een verbinding maken tussen de laptop en een mobiel "Noka 6203i" ik zal alles even beschrijven wat ik zelf heb gedaan om het te laten werken:

Heb verschillende drivers gedownload van Dell supportsite voor de bluetooth.
Ik installeerde de Wireless Bluetooth 350 driver het vroeg om de laptop opnieuw te starten.
Had toen eerst de update gedaan en toen opnieuw gestart.
Krijg nu rechts onder in de taakbalk een icoontje te zien van de Bluetooth.
Ik klik daar op zodat ik naar bluetooth apperaten kan zoeken maar het vind niks.
Heb dell paar keer gebeld en stappen gevolgd maar niks hielp naderhand hingen ze gewoon op toen ik zei of ze eventjes wouden wachten. Kan maar geen connectie maken tussen de laptop en mobiel maar wel van mobiel naar mobiel

Ik wil de drivers deinstalleren maar ik kan tussen instellingen -> Configuratie scherm -> Software niks vinden.

Kunt mij helpen met dit probleem?
OS: Windows XP Professional
Tip: Ben geen exper in bluetooth
 
Staat bluetooth op op uw GSM?
Die opties staan meestal onder settings - connectivity - bluetooth.
Probeer eens met je GSM een andere GSM te vinden via bluetooth.


Volgens mij moet je eerder bij je GSM gaan zoeken (als je PC volledig up-to-date is).
 
Staat bluetooth op op uw GSM?
Die opties staan meestal onder settings - connectivity - bluetooth.
Probeer eens met je GSM een andere GSM te vinden via bluetooth.


Volgens mij moet je eerder bij je GSM gaan zoeken (als je PC volledig up-to-date is).

Bluetooth staat aan op me mobiel en ik kan andere mensen vinden met bluetooth
 
Ik heb bluetooth aan op me mobiel en op de laptop ziet het icoontje rechts onder in de hoek. Oja als ik op de laptop Fn + F2 Druk dan hoort bluetooth aan te gaan op de laptop maar dan krijg ik een foutmelding dus dat klopt ook al niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan