Bluetooth probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je hier presies je computer type vermeld dan zoek ik voor je de nodige driver van jouw
webcam. Is het een ingebouwe webcam of een losse???
Ik denk dat je alle Bluetooth software verwijdert en dan op nieuw installeerd.
En vergeet dan niet om niet je Bluetooth uit de computer te laten.
En opnieuw te opstarten na de instaltie.
suc6

Grt Gijsbertvs

Zoals ik vermelde is het een ingebouwde webcam. Mijn laptop is een Asus Z92Mseries.
En m'n bluetooth apparaat heet zo geloof ik : Poort: Com3 Beschrijving: Motorola SM 56 Data Fax Modem.

De bluetooth programma's heb ik via 'configuratiescherm => software weten te verwijderen, maar kan ik nu niet meer terug vinden. De drivers voor de bluetooth blijken echter goed te werken, tenminste, dat geeft de laptop aan. De drivers voor de camera werken helaas niet

Haha, de camera doet het nu perfect, bedankt hé!

Maar het probleem met de bluetooth was, dat ik de driver had geïnstalleerd en de pc daarna aangaf dat er nieuwe hardware was gevonden, echter kan ik bluetooth nergens vinden/starten:confused:

Re:

Mooi dat je cam het nu doet.
Als je nog problemen hebt dan kun je altijd
op Helpmij terecht.

grt Gijsbertvs

Op de site van ASUS kan je al je drivers en utilities downloaden die je nodig hebt voor je laptop.
Heb je geen recovery CD bij je laptop, daarmee kan je deze weer in originele fabrieksstaat herstellen.

Via de Asus site heb ik nu de correcte btooth driver gedownload, echter als ik de driver wil installeren krijg ik steeds deze melding:
http://img508.imageshack.us/img508/6015/btoetprobkg4.png

Daarna staat bluetooth wel gewoon onder 'programma's' , maar als ik het dan wil opstarten krijg ik weer de bovenstaande melding.

Het zegt dat ik het bluetooth apparaat moet aansluiten, terwijl die gewoon in mijn laptop is ingebouwd:confused:

Re:

Hij zegt dat je het Bluetooth stik in de computer moet doen
dan werkt hij.

Gijsbertvs

Hmm, ik had aangenomen dat er al een bluetooth apparaat zat ingebouwd, maar dat zal wel niet het geval zijn dan. I.i.g. bedankt voor het oplossen van het camera probleem, nu heb ik ook wat ervaring met drivers etc.

Volgens mij is die ook ingebouwd bij jouw model.
Heb je de moederbord/chipset drivers wel geinstalleerd?

Sorry, maar waar kan ik dat checken en eventueel installeren?

Waar je dat kan checken weet ik niet zo gauw, maar downloaden kan je het vanaf de ASUS website. Ga naar Support of Download, en geef je type Z92M op.
Geef dan je OS op, WinXP of Vista, en selecteer de tab Drivers.
Dan moet je het Infupdate bestand hebben voor de chipset.
Dan installeer je dat, en herstarten, daarna kan je eventueel de bluetooth drivers opnieuw installeren.

Ik heb de desbetreffende drivers gevonden en (opnieuw) geïnstalleerd. Het enige wat er geïnstalleerd werd, was iets van nVidia en m'n bluetooth reageert dus niet anders.

Moet je dat Bluetooth of wireless spul niet eerst activeren met een bepaalde toetsencombinatie?
Fn - F2 is dat op die van mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan