Bluetooth problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolkejan

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Hallo,

Ik heb een Logitech Mediaboard (2e hands gekocht) en een Marmitek BoomBoom 540 bluetooth koptelefoon (nieuw gekocht). Mijn Mediaboard wil niet altijd verbinding maken met de bluetooth adapter van mijn pc, en als ik mijn koptelefoon aansluit hapert het geluid altijd bij het starten van een film. Heb de drivers al eens opnieuw geinstalleerd, maar dit probleem blijft maar voorkomen.

Ik heb een Trust Bluetooth 3.0 adapter in mijn usb poort. Als ik bij apparaatbeheer kijk zie ik wel een bluetooth module waar een driehoekje bij staat die zegt kan niet starten. Maar die staat onder het kopje 'Bluetooth Radios'.

Het is ook een zogenoemde Bluetooth Radio, zo heet het namelijk in het Engels. Probeer de drivers eens te verwijderen, opnieuw op te starten en weer te installeren.
En dubbelklik eens op die Bluetooth Radio in apparaatbeheer, en zet de foutcode hier neer. Heb je ook al een andere poort geprobeerd?

Het is foutcode 10: apparaat kan niet gestart worden. Heb de usb adapter ook al in een andere poort geprobeerd. Na opnieuw installeren van de drivers werkt het goed. Na een nieuwe opstart van de pc wil hij de drivers weer opnieuw installeren en krijg ik de melding dat de drivers niet geinstalleerd kunnen worden. Als ik dan bij apparaatbeheer kijk staat er de foutcode.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan