Bluetooth stick software?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Missy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Missy

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Hallo,

Ik heb net een bluetooth gehaald bij de mediamarkt. Tinytooth is de naam. Maar blijkbaar heb ik de software ook nodig? Volgens de mederwerker, was het gewoon erin stoppen. Maar hij vraagt nu wel om een softwarE?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Je hebt wel software nodig, maar de medewerker bedoelde denk ik de drivers:confused:
Ik gebruik zelf voor Bleutooth BlueSoleil.

Bluesoleil software heb ik al van mijn vorige bluetooth (die ik niet terug kan vinden thuis) dus daarom nieuwe gehaald. Maar heeft blijkbaar dus driver nodig?

Dat kan...
Kan je even de preciese naam geven, zodat ik wat drivers voor je kan zoeken:)

daar die link staat er
De drivers van dit product worden op cd-rom meegeleverd.
dus je moet een cd ervan hebben

Nee want CD rom is juist niet mee geleverd, anders zou ik toch niet hele tijd hier vragen, hoe het zit. Ik vroeg dat nog aan de mederwerker en het was niet nodig volgens hem.

Helaas...kan er geen drivers voor vinden:confused:
Maar er staat dat er een CD met drivers bij wordt geleverd, zat die er niet bij dan?
Anders zou ik even teruggaan naar de winkel, of even mailen als je hem online hebt gekocht

Ja, ik ga gewoon morgen terug. Naja toch bedankt

Bluesoleil

Hallo,

Ik ben hier pas nieuw maar zit met een dringende vraag misschien dat iemand mij kan helpen, ik heb namelijk een tijdje geleden een bluetooth-stick gekocht genaamd Bluesoleil
afbeeling van de stick --> http://img1.tradeget.com/tradestead/QFHHCCQ41bda3_1_lgr1.jpg

Nou heb ik hem uitgeprobeerd alleen hij wilt niet werken, het heeft een stuurprogramma nodig. Als het goed is, is dat een driver als ik me niet vergis. Nu wil ik graag weten welk soort driver? (stuurprogramma) ik daarvoor moet installeren want mijn computer (vista) kan helemaal geen stuurprogramma's vinden, het zegt dat het ik na de desbetreffende site moet gaan van de fabrikant om daar een stuurprogramma te installeren,maar ik heb hier niet veel verstand van dus weet niet hoe ik verder moet..:confused:
Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag zo snel mogelijk a.u.b

alvast bedankt!:thumb:

@sbou7ia
maak even een nieuwe vraag.
Dit is een topic van 2007.....
en daarbij "inbreken " in een ander zijn vraag is niet netjes en toegestaan bij ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan