bluetooth sticky probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

charlie19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
4
eerst even hallo allemaal :D

Heb een probleem :(

Heb een tijdje terug een usb bluetooth sticky gekocht en geinstalleerd via cd-rom,
maar nu heb ik een nieuwe pc en geen cd meer om hem te installeren (ik weet het nooit iets kwijt raken :p )

maarja toch gebeurt weet messchien iemand hoe ik nu aan zo stuurprogramma kan komen?

Heb een canyon CN-BTU 3 bluetooth sticky

alvast bedankt :)
 
Niet of bij iemand anders regelen.
Zulke dingen zijn niet te downloaden, ik denk dat je een nieuwe moet kopen.
Mensen andere ideeën?
 
probeer de bluetoothstick zo aan te sluiten (indien je windows 2000 of hoger hebt zal het wsl lukken) de drivers installeren zichzelf automatisch. Alleen zal het niet zo heel erg optimaal meer werken:s maar voldoende om een draadloze verbinding tot stand te brengen.
 
heb van alles al geprobeert hij geeft wel aan dat die aan het zoeken is naar software enzo maar alles mislukt >.< denk dat die zo de deur uitgaat lol.

Hij geeft wel aan dat ik een soort gelijken programma maar moet downloaden maar weet niet echt in welke richting of wat

greetz
 
Ik heb vista & xp op dezelfde pc, ook bluetoothstickje, nu had ik vista net geinstalleerd en bluetoothstickje in xp gebruikt, zonder door te hebben even naar vista gegaan (dus zonder daar eerst te wachten met het stickje erin te steken tot software van cd daarom vroeg), werkte wel, zelf drivers geinstalleerd maar niet degene van de fabrikant van het stickje, werkte dus niet ideaal. Maar deed het wel,

probeer drivers even te deinstalleren en opnieuw te laten installeren. in vista gaat dat trouwens veel makkelijker vind ik, drivers uninstallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan