Bluetooth stottert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Beste mensen,

Ik sport veel en werd een beetje gek van de draad aan mijn telefoon dus heb ik best wat uitgegeven aan JBL Bluetooth dopjes welke ik in combinatie met Spotify gebruik. Prachtig geluid wat je ook mag verwachten van dat geld en ze zitten als gegoten maar het geluid hapert/slaat over af en toe. Waar moet ik nu aan denken want mijn zoon met een andere telefoon en een portable speaker heeft het probleem ook en ook op zijn HiFi set. Is de Bluetooth van de telefoon niet toereikend, ligt het aan Spotify of aan wat anders ? Afstand telefoon/dopjes is minimaal, denk aan zo'n 75 CM.
Ik heb een HTC One M8.

Voordat ik terug ga.

Ray
 
Hallo Ray. Ik denk toch dat er ergens een connectie (breukje) niet helemaal lekker zit. Aangezien jullie het ook beide hebben.

En ik luister ook spotify met zo'n dure oortjes en die werkt goed. En ik sport ook veel. :D
 
Nope, zoals ik schreef heeft mijn zoon het op een andere telefoon en andere speakers ook.
 
Ik las dat je zoon die hapering ook had. :rolleyes: Dan heb ik het verkeerd gelezen. :shocked:
 
Misschien zoeken de telefoons op dat moment naar updates. Voor veel Applicaties kan updaten worden uitgeschakeld bij Instellingen.

In de regel is slaapstand niet goed voor Bluetooth verbinding. Houdt het scherm dus eens aan. Het zou trouwens kunnen dat de telefoon wel een goede Bluetooth verbinding in slaapstand zal hebben met de WiFi uitgeschakeld. Probeer het dan ook met alleen Spaar-stand ingeschakeld, dat wil wel eens een beter resultaat geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan