bluetooth toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

corneke

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2013
Hallo leden,

ik heb een verse windows 8 install op mijn computer gedaan, zier er mooi uit loopt lekker,
maar nu wilde ik mijn bleutooht toetsenbord op mijn bluetooth dongle aansluiten maar dat werkt niet.

ik heb een losse bluetooth dongle (icudu) deze is wel geinstaleerd (volgens apperaatbeheer werkte deze corect, geen nieuwere software te downen).
Nu staat het bleutooth tekentje wel in het netwerkcentrum, het lampje knippert ook, maar ik kan de optie .. apparaat zoeken niet vinden om conctact te maken met het toetsenbord

bij w7 geen probleem, zie ik iets over het hoofd???

alvast bedankt

ps w8 is nu al "ff" aan het updaten/ instaleren/configureren....duurt laaaaaaaannnnnnggggggg

Zou daaraan kunnen liggen dat hij nog aan het updaten is. Als je dat snel wilt doen installeer dan de drivers van de cd die je "misschien" hebt meegekregen van de fabrikant of je hebt geen cd dan moet je eerst alle updates installeren ook de optionele updates want daartussen kan de update van de toetsenbord zitten. Als je geen cd hebt en het gaat ook niet via Windows Update dan kan je naar de website van de fabrikant gaan en daar de driver zoeken.

Veel succes verder :thumb:

Heb een driver van de site gehaald, geinstaleerd opnieuw opgestart , maar nu krijg ik na het opstartscherm (blauwe windowsvlag) zwart beeld...... verder helamaal niets.....pffff w8 ???????????
ik kan ook geen delete f12 indrukken met opstart want mn toetsenbord(bleutooth) werkt nog niet.....
ergens maar een totsenbord zoeken in de straat...

Dus nu kan je jou PC niet meer opstarten?

KLopt, maar ik ben al weer wat verder,
ik heb alle usb dingen eruit gehaald , zoals bluetooth dongle , wifi dongle, en daarna uitgedrukt opnieuw opgestart en warempel , hij deed het weer,
vervolgens heb ik de dongels er weer in gedaan, wifi en bleutooth, en zowel mn toetsenbord en mn wifi werken :)
vervolgens heb ik mijn accout veranderd van locaal naar een microsoft account, wederom opnieuw opgestart....en......en......ik kon me aanmelden wachtwoord invoeren......en nu blijft ie rondjes draaien met de tekst welkom........

wordt vervolgd, zal wel weer een harde reset moeten geven....

:D
Hij kan niet worden opgestart door jou bluetooth haal die eruit en als het dan werkt prima dan.
En als je een harde reset wilt geven doe dan een schone installatie dus jou harde schijf formatteren.
Opgelet als je jou harde schijf formatteert dan ben alles kwijt echt alles dus zet de belangrijke bestanden enz op een USB.

Succes :thumb:

zonder bluetooth toetsenbord kan ik me niet aanmelden :(, ni is het inmiddels wel elukt (na 2 keer opstarten) ik ga ff kijken of ik het zo kan instellen zonder wachtwoord, dan maar alleen met het locaal account :)

gewoon toetsenbord op aangesloten, gewone muis, bluethoot eruit,, mmm geen verschil, ik kom tot het scherm aanmelden, daar kan ik wel met de muis bewegen maar niets op het veld invoeren, ...heb maar opgestart in veilige modus en een systeem herstel aan het doen...wie weet........wordt vervolgd

Laatst bewerkt door een moderator:
Systeemherstel heeft wonderen gedaan, nu alleen m,n bleutooth toetsen bord maar eens aan de gang zien te krijgen......

Installeer deze keer de zelfde driver voor de toetsenbord maar zorg dan dat er geen andere installaties bezig zijn of Windows update.

Hij werkt , ik moest ff zoeken waar ik bleutooth app moest zoeken, voorheen ging dat om op het pictogram te gaan staan en rechtermuis knop.
in w8 ga je naar charmes pc instellingen --> apparaten en daar kan ik bij bleutooth appaaraat toevoegen...
hij loopt nu dus lkkr , ik durf alleen nog niets microsoft account in te schakelen....daar ging het vorige keer mis met aan melden (mischien omdat het geen orginele w8 is maar een getweakte :)

Het heeft niets te maken met getweakte Windows 8. Maar er is iets fout gegaan bij het inschakelen van Microsoft account. Probeer het nog eens. Misschien dat het wel lukt?

Ter info , alles werkt nu wweer perfect, na een systeemherstel, heb ik windows defender en firewall uigezet, ook alle usb dongles eruit gehaald.
De updates niet allemaal tegelijk gedaan maar een aantal per keer (en de videokaart los gedaan).
Windows blijft lkkr lopen , zelfsbluetooth keybord,
Daarna microsoft account aangemaat en apps gedownload, werkt allemaal. Wel even w8 zo ingesteld dat deze opstart/doorstart zonder wachtwoord in tevullen,\thnx voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan