"Bluetooth verificatie"

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Bij het opstarten van Windows10 krijg ik het Bluetooth logo met "Voer verificatie uit met behulp van Bluetooth label". Weet iemand wat dat kan betekenen? Mijn desktop heeft niet eens Bluetooth, ik gebruik daarvoor een dongle. Als ik dan klik op mijn profielfoto links onderaan kan ik mijn wachtwoord invullen en start Windows normaal op. Geen idee hoe dat komt. Ik vermoed dat dit er kwam na het updaten (verjaardagsupdate)
 
Mijn excuses voor de vertraging, ik verbleef in het buitenland op een plek waar ik slechts sporadisch internetbereik had en eens thuis wachtte me veel werk. Inmiddels heb ik ook met de Microsoft helpdesk onderhandeld. Blijkbaar weten zij ook niet hoe de opstart-vertraging bij Windows10 moet verholpen worden. Ze hebben enkele mee opstartende app's geschrapt en vervolgens SLIMDRIVERS geïnstalleerd waarmee ik dan 16 drivers heb geupdated. Nu gaat het opstarten een stuk sneller. Ik heb ook op advies van het forum CCleaner terug geïnstalleerd. Het probleem met de Bluetooth-melding (zie andere vraag) waarbij om een "Bluetooth verificatie" wordt gevraagd, blijft een mysterie.
Ik heb dus de indruk dat vooral naar de drivers moet gekeken worden. Het probleem is dat niet voor alles drivers beschikbaar zijn die aangepast zijn aan W10.
 
Er is nog geen oplossing voor mijn probleem. De Bluetooth melding blijft optreden bij het opstarten van Windows10. Ik weet niet vanwaar dat komt: er is momenteel geen Bt apparaat aangesloten (ook geen dongle).
 
Hoi,
Heb je een printer aangesloten die bluetooth aan boord heeft? Dan kan daar wellicht het probleem liggen.
 
Dank voor je reactie. Ik gebruik een HP Photosmart 5515d maar die is via WiFi aangesloten op mijn netwerk, ik vermoed dat hij geen Bluetooth aan boord heeft. Mij valt wel op dat hij soms uitzonderlijk traag werkt: als ik een printcommando geef gebeurt er soms niets en begint hij na 15' minuten opeens toch te printen. Wat kan daarvan de oorzaak zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan