bluetooth werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Ik zit hier bij een kennis van me en probeer een bluetoothverbinding te maken met de pc.
De apparaten vinden elkaar wel, ik geef ook praaf de PIN op, wordt geaccepteerd en opgeslagen, maar op het moment dat ik aan bestandsoverdracht wil beginnen krijg ik op de telefoon (motorola v500) de melding dat verbinden onmogelijk is.
Als ik ipconfig /all bekijk, staat er ook dat het bluetoothmedium ontkoppeld is.

Bluetoothadapter: silicon bta-3100 staat correct weergegeven in apparaatbeheer onder netwerkadapters.
 
Geplaatst door Sarvo
De apparaten vinden elkaar wel, ik geef ook praaf de PIN op, wordt geaccepteerd en opgeslagen, ...

Je moet het apparaat vervolgens nog verbinden (connecten)!
Althans, zo moet het met een headset.
 
Ik denk dat het aan de adapter of software ligt.
Toen ik mijn eigen bluesoleilsoftware installeerde ging het binnen 5 minuten als een trein, met de adapter van m'n kennis lukte niks.
Ze gaat dezelfde kopen als ik, dus dan is dit probleem ook weer opgelost!
 
Ik heb ook gemerkt dat een eenmaal mislukte bluetoothinstallatie nooit meer werkend / gerepareerd kan worden: systeemherstel begruiken en ales van bluetooth verwijderen.
Opnieuw beginnen en nu zorgvuldig aan de slag, en vooral niet de Windoes XP driver installeren.
 
Ja, alleen alles van bluetooth verwijderen lijkt een onmogelijke taak, want wat je ook doet, het bt icoontje blijft gewoon staan in xp :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan