Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Goedenmorgen,

Ik heb op mijn pc (w xp home) een bleutooth dongle (http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=41179&productType=1) aangesloten, ik wil via deze dongle communiceren met mijn Nokia 7650.

Nu is het zo dat de pc en mijn gsm elkaar zien, ook kan ik ftp'en naar de gsm. Maar van de gsm naar de pc werkt het niet! bij de status van de bluetooth verbinding staat bij ontvangen pakketten continu 0!

Ik gebruik alleen de software die bij de dongle is geleverd om te communiceren en dus geen software van nokia want die werkt helemaal niet (pc suite).

Er zijn geen foutmeldingen bij het apparaat en ik heb het spulletje ook al meerdere malen opnieuw geintalleerd, waar zou de fout kunnen zitten?

Groeten PG

een mogelijke oplossing zou het onderstaande kunnen zijn, echter dit staat bij mij niet in het lijstje! wat nu te doen?

Mogelijke oplossing: Problems with sending files from 7650 to PC via BT
The following tip can be useful for people using Bluetooth hardware (cards, dongles) equipped with
Widcomm software (MSI, TDK etc).

If you cannot send files from your Nokia to PC, you may want to try the following tip:

Open your Windows registry in Registry editor: Menu Start -> Run -> Regedit

locate HKEY_CURRENT_USER\Software\Widcomm\BTConfig\Services\0004 key

locate AcceptOther entry

change its value from 0 to 1

reboot your computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan