bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

margareth

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Goeiemorgen allemaal,
Ik heb een bluetooth adapter geinstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem, als ik s'morgens mijn pc aan doet vind hij hem niet meer moet hem dan eerst weer opnieuw installeren en dan is het weer goed maar omdat ding nu elke dag opnieuw te installeren vind ik ook niet ideaal:mad: waar zou dat aan kunnen liggen??

groetjess

Welke adapter? (Merk en type)
Welke Windowsversie?
Welk Servicepack, dit is bij veel hardware van belang.

Vertel, indien mogelijk, ook iets over de PC.

Geplaatst door Tiborv
Welke adapter? (Merk en type)
Welke Windowsversie?
Welk Servicepack, dit is bij veel hardware van belang.

Vertel, indien mogelijk, ook iets over de PC.
[/QUOT
E]

oeps.eh het is een bluetooth usb adapter type sitecom voor nokia 6600
windowsversie :xp
welk servicepack ? weet niet wat je daarmee bedoelt..
ben maar een leek

Hoe heb je e.e.a. geïnstalleerd? Heb je eerst de adapter in een USB-slot gestoken en daarna de drivers geïnstalleerd of heb je dat precies andersom gedaan? (eerst software, daarna PC rebooten en daarna pas adapter aangesloten)

Geplaatst door Tiborv
Hoe heb je e.e.a. geïnstalleerd? Heb je eerst de adapter in een USB-slot gestoken en daarna de drivers geïnstalleerd of heb je dat precies andersom gedaan? (eerst software, daarna PC rebooten en daarna pas adapter aangesloten)

nee nee,dat stond erduidelijk bij dat je eerst software moest installeren en dan de adapter

Dan weet ik het ook niet, www.sitecom.nl en de handleiding brengen mij geen stap verder. Hooguit zouden de drivers van de USB-controller roet in het eten kunnen gooien. Hiervoor zouden deze (opnieuw) geïnstalleerd moeten worden. Gezien het feit dat je XP gebruikt geloof ik hier echter niet zo in.

Jammer, maar heel erg bedankt
Misschien een hele stomme vraag maar kan het te maken hebben dat ik windowsXP service pack 1 niet op mijn pc heb? krijg wel vaker een foutmelding en dat ik dat dan moet downloaden maar bij ongeveer 80 % stopt hij omdat ik een illegale versie van windows xp heb

Tja, Servicepack 1 lost veel problemen op, vandaar dat ik er naar vroeg. SP1 installeren op een illegale versie van XP is niet op de normale wijze te doen, de abnormale wijze is iets wat hier niet thuishoort.

Jij hebt een legale XP installatie, ben benieuwd of e.e.a. lukt.

HOi,

Nou het lukt dus niet,ik download die spy nog wat en dat gaat allemaal goed maar dan moet je je land aanvinken en ok en dan gebeurt het: Can not find an internet connection...........
paar keer geprobeert maar noppes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan