Blutooth verbinding tijdens synchronisatie valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Ik heb een blackberry bold 9700 en windows-7 met outlook 2010.
Nadat ik de BB de 1e keer via bluetooth met de BB-desktopsoftware heb gesynchroniseerd (het werkt dus wel) en ik de connectie verbreek en daarna weer probeer te verbinden lukt dat niet meer.
De BB maakt verbinding voor 2 sec en valt dan 2 sec weg en maakt weer 2 sec verbinding. Dat blijft hij zo vol houden. :shocked:
Mijn 1e eigen suggestie was een firewall of zoiets dergelijks en heb alle virus- mallware- spywarescanners én de firewall uitgezet. Zonder resultaat. :confused:
Overigens heb ik dit al met een vorige telefoon, op meerdere machines en ook met vista en win-7 gehad.

(Bedraad werkt het overigens wel allemaal goed)

Wie heeft een suggestie.

Laatst bewerkt:
Je BB staat nu in de lijst van te mogen koppellen apparaten, haal hem daar eens weg, of te wel haal hem uit je Bleuthoot rijtje van Windows maar haal ook de koppeling uit je BB eens weg, er staat nu in je BB dat de pc automatisch mag verbinden.

Met korte worden gezegd, begin eens over nieuw als of je voor het eerst de BB aan de Windows machine wilt hangen.

grtjs jjw

Wat opvalt is dat de BB geeneens in de lijst met BT-apparaten staat.
Wel in de lijst met apparaten en printers (maar dat is waarschijnlijk van de bedrade verbinding)

Hij ziet 'm geeneens tewijl de BB vindbaar is.

bluetooth.jpg

Dat is inderdaad vreemd, wat je nog kunt proberen is de bleutooth driver vernieuwen. Of geheel deinstalleren en opnieuw installeren. Je weet maar nooit.

grtjs jjw

Schijnt iets met win7 in combinatie met de BT-drivers te zijn.
Jammer: Ik heb hier alleen maar win7 machines want vista schijnt het wel te doen n.l. (Om te testen dan bedoel ik want wil ABSOLUUT niet naar vista -> baggersysteem :D)

Overigens: Drivers zijn vernieuwd en BT-apparaten zijn zowel op phone als op pc weggehaald en opnieuwe aangemaakt.

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet, draai zelf met met Mac OS X dus ik werk niet met Windows. Die tijd heb ik gehad.

Maar doet hij het nu wel weer na dat je alles vernieuwd hebt?

grtjs jjw

Nee hoor.
Ben nu wel een stap verder en heb de phone met windows gepaired.
Alleen nu herkend de Blackberry Desktop software hem weer niet.
pffff (ben schijnt het niet de enige)

Heb intussen zelfs de mp3 op de bb via de headsetfunctie over de pc-speakers lopen. Maar BB-software ziet ze eigen product niet :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan