BN+ Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste stap is overduidelijk kijken of je exe file effectief gedownload is. Dan weet je wat er verkeerd gaat - de dowload of het uitvoeren van de exe. Dan zet je gwn wat breakpoints en heb je de bug ;)
Ja, maar hoe zie ik of de exe-file gedownload is?

ik krijg nu een ander bericht: (het venster sluit niet)
"The update couldn't be installed, Please try again later"

Door in je applicatie dir te kijken. In je VS project zit je app in /bin/debug/

Idd, en error he. Pas de source code dan ff aan om ipv de error te catchen en die msg te geven je de error te tonen :p

Ik zie er nix verkeerds aan, en kan je echt niet verder helpen zonder zelf te gaan debuggen. Ik heb het source project namelijk niet meer >_>

Versie 3.0.1!

Versies 3.0.0 en 3.0.1 zijn er :D Zie eerste post in deze topic voor meer info en downloads.

De zooi is er uit en er word nu gebruik gemaakt van .Net 4.0. Word gebruikt in BN+ Converter Pro 1.1.0 en BN+ Brute Force Hash Attacker 1.2.0. Lijst met veranderingen:

3.0.1 - 2010-03-05

• Verwijderde dode code.
  • Toegevoegd change log bestand aan het project.

3.0.0 - 2010-02-15

• Overhoul burgemeester van de naamruimte structuur.
  • Gebruik van. NET Framework 4.0, in plaats van 2,0.
  • Verwijderd een paar minder fatsoenlijke klassen.
  • Verwijderen van nutsfuncties, en voegde er aan assemblage informatie te krijgen.
  • Verhuisd cryptografische klassen en modules (ze zijn nu onderdeel van de toepassingen die hen).
  • Bijgewerkt ProgressbarWithPercentage de klas om de laatste beschikbare versie.
  • Kleine verbeteringen over de gehele codebase.
  • Gemaakt van het project voor het publiek beschikbaar onder de GPL op SourceForge.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan