bnr connect niet:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

defreak

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
27
ik heb bnr(binary news reaper) alleen hij connect opeens nie meer
ik heb onsnet(glasvezel) ik weet dat ik maar 4connections mag hebben, en da dee ie eerst ook gewoon tot ie opeens niet meer wou connecte. ik heb da wel is eerder gehad alleen toen dee ie het opeens weer:s zonder da ik iets had gedaan maar toen had ik een lange tijd niet gedownload

deze fout geeft ie aan: 502 Acces Denied (hit Connection limit)(tornado v1.0.8.395)

hopelijk word bnr ook hier besproken zo niet dan moet je um maar sluite:p:(

grt defreak
 
Ben jij de enige die gebruik maakt van het door je ISP toegewezen IP?
Niet toevallig meerdere mensen die van dezelfde lijn gebruik maken?
 
Elke internetverbinding komt binnen via een uniek IP-adres, deze is toegewezen door je provider (ISP) [Ik ga er vanuit dat Onsnet je provider is].

Wanneer jij dus niet de enige bent die gebruik maakt van die lijn dan hebben alle andere pc's aangesloten op de lijn hetzelfde externe IP-adres. Heeft nou iemand anders ook nieuwsgroepen ontdenkt en ook een verbinding naar de nieuwsserver van Onsnet dan telt die dus ook bij je connecties mee.
 
ooh:p

maar newsleecher en bij andere is da ook ofnie? dat ie het niet doen zomaar:s

of heb ik perongeluk iets verkeerd gedaan
 
Als iemand vanaf hetzelfde IP-adres als jouw verbinding maakt naar de nieuwsserver van de provider dan maakt het niet uit welk programma je gebruikt.

Gebruikt iemand anders dus al 4 connections voor dat jij verbinding maakt dan kun jij dus geen lijnen gebruiken.

Wanneer je niet alleen gebruik maakt van die lijn dan zul je de pc's langsmoeten welke nog meer hun internet van hetzelfde lijntje ontvangen.

Een andere opties is om een payserver te nemen, dan kun je meerdere connecties krijgen en hoef je je niet druk te maken wie er nog meer zit te downloaden van nieuwsgroepen.
 
da was het enigste programma da aanstond van downloade
en ons internet in beveiligd, dus zit niet iemand anders op
en kan het zijn dat er een bepaalde tijd is dat het nie werkt. want na 12uur werkte ie opeens weer:s en na 2uur ofzo nie meer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan