BO multiplayer reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickietjuh

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2010
Hoi

Ik heb black ops gekocht en ik ging hem spelen maar ik had een probleem als ik even speel ongeveer 5 minuten loopt het spel vast en mij enige uitweg is het taakbeheer er staat dan blackOPS.exe reageert niet meer.en ik snap er niks van want mij sp werkt vlekkeloos.

mijn vraag dus hoe kan ik dit oplossen .:(:(

Alvast bedankt,:)

Wat zijn je specificaties van je computer?

Probeer hem anders eens opnieuw te installeren.

Heb je hem ook goed verwijderd van je computer, daarna opnieuw opstarten, opnieuw installeren en dan weer opnieuw opstarten en dan ook niet?

Tevens zou het handig zijn als je even post wat de specificaties van je computer zijn.

Ik heb hem er via configuratie scherm en steam erafgegooit opnieuw opgestart en dan instaleren en dan doet ie het ff goed 10 minuten ofzo en dan loopt ie weer vast:confused:

OK,

Maar voor de 3de keer, wat zijn de specificaties van je computer? Wat voor hardware zit er in je PC?

Als je dit even wilt melden zou dat helpen.

Het is een windows vista met 4096 mb en 640 gb en 9300 ge ik heb ook speciaal voor BO een nieuwe videokaart in laten plaatsen

Welke video kaart heb je erin zitten?

En de SP kan je wel gewoon spelen zonder problemen? Die loopt ook niet vast na enige tijd?

En als je de MP speelt loopt die dan vast ongeacht wat je aan het doen bent bijv. je bent nog in het menu, probeert een game te joinen? of is het elke keer bij een bepaalde actie dat hij vast loopt?

Ik heb niet zoveel verstand van computer dus ik weet niet hoeveel gb mijn videokaart is

En SP werkt gwn zonder lagg of dergelijks
Dat vindt ik dus ook zo raar en MP loopt gwn vast niet bij een bepaalde actie ofzo gwn als ik even speel loopt ie zo plots vast

Als je SP kan spelen zonder problemen, dan ligt het iig niet aan de hardware in je computer.

Is je computer verbonden met een kabel of draadloos met het internet?

En ik weet niet of je dat ook kan zien op de PC-versie maar staat er rechts onder als je kan zoeken naar een match NAT TYPE: XXX ( Open, Moderate, Closed )?

En kijk anders even bij je firewall of deze Black Ops MP toelaat.

ik heb internet met een kabel en dat staat er niet met dat XXX
En firewall laat het spel wel toe

Laatst bewerkt:
Ga hier even een test doen: www.canirunit.com

Plaats de volledige uitslag hier en dan weten we metteen de exacte gegevens van je pc.

Verder kan je de specs ook achterhalen middels pc wizard of speccy (beide op internet te vinden)

Verder kan het wel degelijk zo zijn dat als sp werkt, je alsnog problemen kan hebben met mp. Je hebt dan toch weer met andere factoren te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan