Bochtenwerk voor bedrading internet..Oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Hey,

Ik heb een vraagje,

me opa wilt gaan internetten..hij heeft p4 2.66 ghz met tft scherm en alles erop en eraan..

maar alleen nog geen internet..nu lijkt het mij wel leuk om gewoon 56 k modempje neer te zetten alleen zijn werk/pc kamer heeft geen telefoon aansluiting..die zit in de woonkamer en in de slaapkamer..maarja om al die bekabeling te leggen is een pokkekarwij..door de muren enzo word niks...

hoe kan ik dit nou oplossen zodat ie wel lekker kan internetten maar dat we niet lelijk overal draden hoeven te gooien en al moeten we dat doen wat is dan de beste oplossing

mvg

Robertjan

Draadloos zou kunnen.

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=modem+zonder+draden&btnG=Google+zoeken&lr=

attachment.php

Ik zou toch voor het "boren van gaten in de muur" gaan
Als je de draden niet wilt zien kun je ze ook achter de plint langs trekken (mits je de plint nog van de muur af kan halen)

(ps. Waarom een 56k modem:8-0: , en geen ADSL/Kabel)

Geen adsl/kabel omdat ik denk dat hij het voordeel daarvan niet eruit haald. het is wel me opa he die zal niet de hele tijd online zijn om te downloaden of te msnen. maar af en toe een site over engeland (geboorte land) en wat andere leuke informatie opzoeken.

ookal is de goedkoopste van kabel wel heel goedkoop idd. ik zal het er is met hem over hebben..ik ga zo ff langs. kijken hoe die plinten zitten bij hem

Groet Rj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan