Boek over C++ kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lgamer

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Berichten
9
Ik zou graag de programmeertaal C++ volledig leren.
Daarom zoek ik een boek (om aan te kopen, dus liefst een papieren versie) die het me volledig leert.
Ik ken al 2 programmeertalen (nl. Java en Eiffel). Ik ken ze niet perfect maar heb toch minstens de basis aangezien ik ze aan de universiteit heb geleerd. Daarom wil ik geen boek die van nul begint en uitlegt wat een string, char, int is of overdreven aandacht begint te besteden aan begrippen als superklasse/subklasse (mijn voorbeelden zijn zeer basis maar mijn kennis gaat toch stukken verder).

Iemand enig idee?

Bedankt
 
Lang geleden dat ik iets op papier heb gelezen. Het "basisboek" wat ik ken is "Programming -- Principles and Practice Using C++". Geen idee of er betere, makkelijkere, uitgebreidere of moeilijkere zijn. Geen enkel boek gaat ooit alles over een taal zeggen. Dit boek is een "universitair niveau, zelfstudie boek" (zeggen ze zelf). Tijdens een google opdracht vond ik al een torrent naar een e-book, dus je kunt altijd even bladeren om het zo maar te zeggen.

Ik heb achter al 15 jaar niet meer in een bankje gezeten, dus hopelijk zijn er anderen met een mogelijk betere suggestie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan