Boek

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanNeerven

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Hallo beste vrienden,

Wie van jullie kent het boek "Je eigen PC bouwen" van Lee.A
Easy computing

Heb ik daar als 'leek' daar iets aan. Ik zou toch wel graag een PC in elkaar zetten.

Meestal kom je in dat soort boeken als beginneling voor heel veel raadsels.

Eén raad: de beste leidraad is oéfening. Hoewel ik het niet ken, denk ik niet dat je erg ver ermee zult komen. Ook evolueert alles zo snel, dat boek zal dus al wel verouderd zijn.

Ik zou hier eens mee beginnen, een duidelijke uitleg met veel foto's: http://forum.fok.nl/showtopic.php/166326/10/1

Hallo Steve,

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik kon gisteren niet via de link op deze pagina komen.
Hardstikke bedankt, die handleiding die je meegaf is heel goed. Ik ga er straks meteen mee aan de gang.
Ik heb pas een oud computertje gekregen en heb daarmee al wat geëxperimenteerd. Bijv. de cd-romspeler weer aangesloten en op de lege harde schijf weer Windows Me gezet.
Ik wil gewoon zelf eens een keer een kaart op het moederbord zetten, of iets repareren.
Zo staat er op HardwareInfo ook een hele handleiding hoe je zelf een PC in elkaar zet.
Ik weet dat ik het zelf moet doen, maar ik weet ook dat ik technisch "nergens" ben. Ik ben alleen bezeten van de computer.
Ik weet dat die boeken verouderen, maar ja die zijn dan toch ook weer een aanvulling.
( Ik heb het al besteld! )
Groetjes

Hallo DarkZen,
Jouw aanbevolen tip zet ik ook meteen bij mijn favorieten.
Heel erg bedankt.
Vriendelijke groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan