Bollywood - 4 beroemdheden...

• Onderwerp starter Onderwerp starter CiCi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
'k Heb een site in elkaar gezet... Een opdrachtje Multimedia en Internet voor school... Ben nog maar een 'beginneling', dus... wat vinden jullie ervan? (qua snelheid, kleuren, style noem maar op..) 't moest een simpele site met frames zijn... 't telt 40% mee met 't tentamen, wat zouden jullie 'm geven? :love:
De site is te vinden op : http://www31.brinkster.com/cirab/b

Ps; Intro is gemaakt door Bram (nick op helpmij: groen29 als ik 't goed heb.. :))

Groetjes,
©i©i

Waarom die info in het Engels?

Ik denk dat je hier wel een goed cijfer voor krijgt, aangezien leraren zelf niet veel van een website-maken snappen en als je dat kunt, vinden ze het al snel erg goed (ik spreek uit ervaring :))

Ik had geen zin om alles te vertalen naar 't Nederlands... :D En.. Je hebt gelijk... Hij weet er nie veel vanaf, maar degéne die 't zal bekijken is niet de leraar, maar een leerling uit één van de hogere klassen..... :(

General Membership Bandwidth Limit Reached
Web Site Visitors:
The site you have attempted to visit is a free site hosted by Brinkster. Our General (free) Membership has a limit to the amount of traffic that each site can have per day. The site you have visited has reached that limit. Please try again another day.
CooL... :cool:
Nix meer op aan te merken? 'k Moet 't woensdag inleveren......

Zondagnacht/maandagochtend om 00.21 zegt Brinkster nog steeds dit:The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after midnight, EST. .
Hoop dat ik morgen ( = maandag overdag nog 'ns kan checken) Sleep tight.

't Kan weer.. :) (Ennuh... verw8 er nie al te veel van mensen... heb 't maar effe snel gedaan, geen zin met dit weer.. :o )

Een 9! Rightttttt! :confused: ik zou 't zelf een 6/7 geven... :confused: Veel minder zelfs.. maja.. volgens mij trok de intro die Bram had gemaakt de aandacht.. :) Bedankt Bram!

Je site werkt niet in K-Meleon, heeft iemand Mozilla bij de hand om te kijken of dat wel werkt?

Geplaatst door CiCi
Een 9! Rightttttt! :confused: ik zou 't zelf een 6/7 geven... :confused: Veel minder zelfs.. maja.. volgens mij trok de intro die Bram had gemaakt de aandacht.. :) Bedankt Bram!

Niet zo bescheiden CiCi. Ik vind je site er goed uitzien, veel info en foto's. Van mij ook een 9!

:o Bedankt voor 't compliment Hendricus! :) Toch vind ik de site niet echt een 9 waard..

@caveman » Waarom werkt ie dan nie in K-Meleon? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan