Bontekoe.info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm de dubbele puntjes werken niet echt,

Het programmeren van websites, het maken van nieuwe systemen en het uitwerken van nieuwe idee�n is voor mij dan ook het leukste werk.
http://www.bontekoe.info/index/module/pages/pagina/65

Nog meer vraagtekens.
Rechts staan enkele voorbeelden van mijn eerder gemaakte sites. Ik update deze lijst niet z� vaak omdat me dat teveel werk kost.

Wat ik op dit moment doe lijkt me duidelijk, ik stort me geheel op CMS. Dit is �cht een unieke manier van programmeren en een goede uitdaging.
http://www.bontekoe.info/index/modules/pages/pagina/66

Ook zou ik voor de links in je portofolio een nieuwe pagina laten openen, nu is men meteen van jou site af. (niet echt de bedoeling denk ik)

Voor de rest een nette en duidelijke site
:thumb:

(tipje: Maak van de header ["W. Bontekoe"] iets anders, dit past niet bij de site vindt ik.)

[Hmm het nieuws gedeelte van i-trends.nl is mooi gedaan :cool: ]

Leuke site, ziet er goed uit! Prettig kleurgebruik, indeling waarbij de gebruiker niet te veel na hoeft te denken.
Ik moest trouwens wel even wennen aan de 3 kolommen, maar na enige tijd vond ik dit wel prettig en overzichtelijk.
Qua uiterlijk ziet het er goed uit. Inhoudelijk zou er echter nog wel wat veranderd mogen worden; Je spelling is niet altijd correct. Kan gebeuren, niemand is perfect, maar als het eenmaal opvalt blijf je het zien. Voorbeeld: curses ipv. cursus.
Je zou je ook wat meer aan mogen passen aan de doelgroep van je site. Een portfolio is in principe voor de geïnteresseerde werkgever, deze hoeft echt niet te weten dat school zus en zo ‘flut’ was, laat staan dat god onzin is. (dat ik het met je eens ben, daar heeft een ander geen boodschap aan :p)
Kort gezegd, je teksten moeten op een zakelijker niveau.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Met vriendelijke groet,

Armand

Bij mij werken de onderste twee links op de portfolio pagina (nog) niet.
De knop hobby's schakelt bij mij niet door.
Het is opvallend dat de lijn onder de knoppen, evenals de letterkleur bij mouse-over, in IE rood is en in Firefox blauw.
De site is er een naar mijn hart. Strak, kaal en overzichtelijk en zeer goed leesbaar. Hulde!

Geplaatst door hendricus
Bij mij werken de onderste twee links op de portfolio pagina (nog) niet.
De knop hobby's schakelt bij mij niet door.
Het is opvallend dat de lijn onder de knoppen, evenals de letterkleur bij mouse-over, in IE rood is en in Firefox blauw.
De site is er een naar mijn hart. Strak, kaal en overzichtelijk en zeer goed leesbaar. Hulde!

Komt omdat IE een andere stylesheet gebruikt :)

En inderdaad de links werken niet. Ik was even inspiratie-loos ;)

Hoi Acid (what's in a name :cool: ),

Ziet er idd retestrak uit.
De 3 kolommen doen me denken aan de krant. Leest lekker weg.

Voor je portfolio: kun je geen aanklikbare screenshots maken van de gemaakte site? Niet in kleur want dat past niet bij je layout, maar zwart/wit of iets dergelijks.

Verder: hele mooie site :thumb:

Gr Daan

Geplaatst door Forza Utreg
Hoi Acid (what's in a name :cool: ),

Ziet er idd retestrak uit.
De 3 kolommen doen me denken aan de krant. Leest lekker weg.

Voor je portfolio: kun je geen aanklikbare screenshots maken van de gemaakte site? Niet in kleur want dat past niet bij je layout, maar zwart/wit of iets dergelijks.

Verder: hele mooie site :thumb:

Gr Daan

Het liefst werk ik helemaal zonder plaatjes. Ik ben namelijk fan van 'lynx' (tekstbased internet in linux console) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan