Boodschap "geen geldige account"

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Bij het verzenden van emails komt altijd de boodschap "Voor een of meer berichten in het postvak UIT is geen geldige account opgegeven. wilt u de standaardaccount gebruiken om deze berichten te verzenden? JA of NEE"
Er is echter maar één account en uiteindelijk worden de bericht allemaal verstuurd. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb de instellingen gecontroleerd en die staan echt goed.

(Vista-Windows Mail - Acer laptop)

Hoi,

Waarschijnlijk beantwoord je mail die je ontvangen hebt met 'Allen beantwoorden'.
Kan het zijn dat je mail via één van je provider(s) door laat sturen naar een andere?

(Voor het goede begrip: het is niet mijn eigen systeem).

Dank voor je antwoord maar dat helpt niet want het gebeurd altijd, ook bij testberichtjes (dus niets beantwoorden).
En, er wordt ook niets via een andere provider verstuurd. Dat laatste gaat trouwens goed, want dat doe ik zelf altijd (gmail en iae via tiscali)

Controleer eens of de accountinstellingen van degene voor je dit doet wel juist zijn ingesteld.

Controleer eens of de accountinstellingen van degene voor je dit doet wel juist zijn ingesteld.

Dat had ik al gedaan en die staan echt goed. Ik heb zelfs mijn account ingesteld en die gaf precies dezelfde foutmelding ....

Hoi,

Eerlijk gezegd zou ik 't ook niet weten. Ook in de knowledge base van Windows Vista kom ik 't niet tegen.
Beg wel benieuwd wat de oorzaak en de mogelijke oplossing is ......

Ik ga eerst KB941090 installeren omdat dat probleem ook optrad (zegt de eigenaar) en kijk dan verder; ik meld me wel als ik iets weet. Dank voor je meedenken!

Rob

De eigenaar van de computer laat niets meer van zich horen. Ik weet dus niet of eea wel of niet is opgelost. Ik sluit dit issue daarom maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan