• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Boodschappenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

luchrista

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2019
Beste emields,

heb getracht jou oplossing in mijn lijst te zetten maar dit lukt dus niet.
Ook wilde ik de uitkomst, in jouw geval bv alle b regels automatisch laten uitprinten of opdracht geven met ctrl/p weet nog niet wat handiger of makkelijker is.

in bijgevoegde lijst probeerde ik het eerst op de blz. boodschappenlijst.
later probeerde ik het in het aparte blad Lidl.
geen van beide lukte.

weet jij de oplossing?

groet luchrista

Voor de duidelijkheid.
ik probeer in de boodschappenlijst alle door mij aangegeven boodschappen met ja aangeduid
te sorteren (ipv dus b of w). (kan trouwens ook niet meteen met ja invullen, moet eerst vanuit keuzemenu een keuze maken, wat eigenlijk ook omslachtig is) en daarna wil ik de overgebleven boodschappen plus aantallen te printen.
Het liefst zonder de ja vermelding.

waarschijnlijk beter deze bijlage te gebruiken!

Bijlagen

Mod edit: Als je een vraag heb maak je daarvoor een eigen topic aan. Het is niet gewenst om in iemand anders zijn topic jouw vraag te stellen. Ergo, een eigen vraag gemaakt voor je.

@luchrista je vraag werd kennelijk gesteld in de context van een andere vraag. Je probleem is nu niet helder. Begin overnieuw.

Beste,
zou wel willen maar weet niet waar ik dit dan kan plaatsen.
zie nergens "nieuw bericht plaatsen"

Je kunt nu ook wel in dit draadje verder gaan. Er is vast een bijlage. Stel alleen nog even je vraag opnieuw, zo helder mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan