Boot Camp Assistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

djincludes

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Beste,,,

ik heb proberen via boot camp windows 7/ Xp willen proberen te installeren
dus ff lekker slim isotje weer branden met img burn of nero en dan leest hij mijn cd
niet op mac wat is het probleem nou?

eerst heb ik dat ook gedaan met xp en toen werkte dat optimaal en nu werkt het helemaal niet en zegt dat het een lege disk is en vraagt wat ik wil doen en er staat degelijk wel wat op dat zie je ook en op windows leest hij hem gewoon..

wat is de oplossing k vind het gewoon raar want ik heb het n jaar geleden ook gedaan maar eraf gehaald vanwege weinig gebruik maar ik verlang er wel weer naar

ik wil het proberen op mijn macbook pro early 2008

mensen aub een oplossing ik zou het graag voor morge voldaan willen hebben!

Zegt ie onder Mac OS wel dat er wat op de CD staat?

Zegt ie onder Mac OS wel dat er wat op de CD staat?

nee dat is het probleem onder Mac OS zegt hij juist dat het een lege disk is en hij is gebrand op windows en dat heb ik precies zo gedaan als de eerste keer

ik snap er maar niks van en nee ik ga geen parallels draaien dat doe ik nu maar dat is veelste traag voor die software die ik wil gebruiken..

En de ISO via Mac branden is geen optie? (Via Disk Utility / Schijfhulp-programma, eerst de ISO mounten dan kun je hem daar branden)

Kan zijn dat er tijdens het brandproces wat verkeerd is gegaan waardoor Mac OS de CD niet kan lezen.

En de ISO via Mac branden is geen optie? (Via Disk Utility / Schijfhulp-programma, eerst de ISO mounten dan kun je hem daar branden)

Kan zijn dat er tijdens het brandproces wat verkeerd is gegaan waardoor Mac OS de CD niet kan lezen.

ja maar dat heb ik nog nooit eerder gedaan en op windows werkt de cd gewoon
en als ik brand via disk utility gaat het meestal mis maar ik zal het wel n keer proberen
je hoort nog van me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan