Boot device aanpassen -> opnieuw instaleren XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jouke22a

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Hallo allemaal.

Ik zit met het volgende probleem; ik wil op mijn oude PC Windows XP opnieuw instaleren. Ik heb daarvoor een orginele Windows XP CD. Bij het opstarten van de PC kan ik de CD niet met F11 opstarten. Ik heb daarom op dit probleem gegoogled en waarschijnlijk start de CDROM niet op omdat de CDROM niet de 1ste Boot Device is. Daarop heb ik het proberen aan te passen (PC opstarten DELETE,ENTER en dan bij en heb daar de Boot Device indeling gevondenl, en inderdaad de CD rom staat op de 3de plaats. Maar het aanpassen van de volgorde lukt me niet.. HELP?

Waaróm lukt dat niet? Da's toch een kwestie van met de tabtoets / pijltjestoets de volgorde veranderen?

Ik bedoelde ipv de tabtoets de Entertoets.

Je gaat op de bovenste staan en geeft een Enter. In het menu dat verschijnt zie je ook de DVD / CD staan, met de pijltjes verander je de volgorde.
Dit staat ook rechts in beeld (welke toetsen je moet gebruiken)

Ik bedoelde ipv de tabtoets de Entertoets.

Je gaat op de bovenste staan en geeft een Enter. In het menu dat verschijnt zie je ook de DVD / CD staan, met de pijltjes verander je de volgorde.
Dit staat ook rechts in beeld (welke toetsen je moet gebruiken)

Enter werkt dus niet, ook staat rechts onderin geen optie voor aanpassen :(

Pak je digitale camera, schiet een plaatje van dat scherm en post het hier als bijlage.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan