Boot error

Status
Niet open voor verdere reacties.

cascer1

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2010
Hallo, ik kreeg gisteren een melding van mijn virusscanner over een of ander virus en dat ik meteen opnieuw moest opstarten. Heb ik dus gedaan. Nu crasht hij en ga ik naar opstartherstel ik kan kiezen tussen normaal opstarten of herstellen. Herstellen vind niks en stuurt me terug naar het keuzemenu, normaal starten crasht bij die animatie met het windows logo en ik kom weer uit bij dat menu... Wat moet ik doen?

P. S: dit bericht is geschreven met mijn ipod touch...

ik denk dat Windows overnieuw installeren de enige optie is.... of je gebruikt opstartherstel (met cd)

mvg, nintendo

PS: iPod touch is cool!:cool:

Ja, maar ik heb heel veel belangrijke documenten die dan verloren gaan... Zal natuurlijk wel moeten als er geen andere oplossing is :(

@Nintendo
is dit je eerste standaardoptie?
ik denk dat Windows overnieuw installeren de enige optie is

@cascer1
Probeer of je in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) wél kunt starten en probeer of je een herstelpunt kunt teruzetten.
Uitleg Microsoft
Kijk ook even in deze thread #3 over het downloaden en gebruiken van HirensBootCd, waarmee je off-line (zonder dat je besturingssysteem geladen wordt) je schijf kunt scannen op virussen e/o kunt verwijderen.
Geef ff aan welke antivirussoftware je gebruikt.
We horen wel of het allemaal lukt.

Laatst bewerkt:
Hoe moet ik dat doen zonder pc ( die cd ) en ik gebruik mcafee plus

Probeer eerst de 1e optie eens, dus opstarten in veilige modus en dan systeemherstel

Welke Windows versie gebruik je en heb je daar een DVD van?

Ik gebruik windows 7 ultimate 32-bit. Ik heb er inderdaad een dvdtje van

Al geprobeerd, werkt ook niet... Windows kan geen problemen vinden. Volgens mcafee zat het virus op partitie 0 ofzo? In het opstartbestand.

Dan inderdaad zoals @Mik Zjegger al zei even kijken op iemand je kan helpen om aan de Hiren's cd te komen

ik heb in de mini-xp geen network support of HBCD menu??
in mini xp heb ik install all hardware, my network places, command prompt en my computer. op my computer heb ik een X en een B drive... maar mijn pc heeft een C en een D drive... en ik snap er echt helemaal niks van....
HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan