Boot failure

Status
Niet open voor verdere reacties.

djenendonnee

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Berichten
7
Help:nieuwe pc gekocht; alles geïnstalleerd; na de laaste installatie opnieuw opstarten en dan...harde schijf weg!!:( Alles geprobeerd (voorzover ik er verstand van heb). Zie in de Bios dat alleen de dvd-rom gevonden wordt. Wat kan ik doen????
Mirjam
 
Als in je bios geen hdd meer wordt gevonden, dan resten je mogelijk maar weinig opties. Eén ervan is : Load Standard Setup Values (of woorden met een soortgelijke strekking) in het bios. Vandaag de dag geef ik dit advies echter niet graag meer, want met de toename van geïnstalleerde SATA disks en RAID configuraties, is het laden van de standaard bioswaarden een redelijk tricky gedoe, sterker nog, je zou er van de regen in de drup van kunnen komen.

Als je de stroom eraf haalt en later weer opstart, dan wordt behalve de DVD speler nog steeds géén hdd gevonden?
 
Laatst bewerkt:
Als in je bios geen hdd meer wordt gevonden, dan resten je mogelijk maar weinig opties. Eén ervan is : Load Standard Setup Values (of woorden met een soortgelijke strekking) in het bios. Vandaag de dag geef ik dit advies echter niet graag meer, want met de toename van geïnstalleerde SATA disks en RAID configuraties, is het laden van de standaard bioswaarden een redelijk tricky gedoe, sterker nog, je zou er van de regen in de drup van kunnen komen.

Als je de stroom eraf haalt en later wwerr opstart, dan wordt behalve de DVD speler géén ook nog steeds geen hdd gevonden?
 
Bizar: hij doet het weer!!!!

Pasha,
enorm bedankt, hij doet het weer! Had van alles geprobeerd maar nog niet om de stroom eraf te halen. Super!!!!!!!!!:thumb:
 
Graag gedaan, overigens nog welkom bij de Helpmij en mooi dat 't weer werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan