Boot menu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arakanGa

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
162
Hallo

Ik probeer in mij boot menu te geraken om mijn pc te formatteren. Is dit wel het boot menu? Ik had dit reeds geprobeert met F10 maar de koppeling met mijn scherm viel uit. Normaalgezien (zoals op de pc beneden) komt erop te staan wat je moet indrukken om dit menu te bekomen. Bij mij dus niet.

F10= scherm valt uit
F2= niets

Gaarne een reactie.
Vriendelijke groeten
Hans
 
de vraag stelling kan ik geen touw aan vast knopen.
wat bedoel je nu exact ?
formateren kan met floppy of instalatie cdrom/dvd
 
jij vraagt/bedoeld , denk ik.....je bios? echter je moet daar niet zijn om te formateren. stel anders even je vraag opnieuw,maar nu duidelijk!?
 
Normaal gezien als je de pc opstart, krijg je 2 menu waar je op kan klikken (bv de pc beneden is dat = f2 = setup f10 = boot menu) Hoe geraak ik in de setup? f2 is het niet.
 
Welk merk comp is het? of welk merk bios, je krijg het toch ook in beeld, welke het is?

Kan del, F1, F2, F10 en ins zijn, en nog wel een paar exotische combinaties.
 
Sorry jongens ,

maar laat ik het even over een andere boeg gooien. Ik heb overlaatst format gedaan na veel problemen (windows heeft nooit goed gewerkt :/ ). Ik installeer mijn windows opnieuw. Dat gaat, zonder probleem. Ik installeer mijn drivers en crash boem patat spel hangt stil. Ik heb de allerlaatste drivers die beschikbaar zijn op het net gedownload en gebrand. Deze probeer ik te installeren maar lukt dus niet. Kan het zijn dat er problemen zijn met de drivers op de cdrom die ik heb meegekregen? Of ligt het aan de pc dat door de drivers alles flopt?

groeten
 
je kan beter geholpen worden als je eens vertelt wat voor pc is het .
merk pc cpu type geheugen os etc etc etc
 
boot menu

ik heb een oude pentium 233 met oorspronkelijk windows 98 maar nu xp ik probeer het boot menu te openen om linux te installeren, maar dit lukt niet. er staata press del. to enter setup maar dat is niet de boot menu
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij lucas23 :)

Misschien kun je beter even zelf een topic openen over je probleem.
Wat je nu doet is een vraag van iemand anders omhoog kicken, die bovendien al een jaar oud is.

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan