Boot -menu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smegie

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2008
ik weet een beetje over pc en altijd als mijn pc een virus of spy ofzo had ging ik mijn pc opnew instaleren maar ik weet niet of het nu door een virus komt of door iets anders maar als ik mijn boot menu in kom om dus mijn instellingen te veranderen om windows opnew te installen, kan ik de instellingen niet veranderen van geen een menu van heel die setup niet normaal zijn de woorden rechts (die je wil veranderen) in het blauw en met plus en min verander je de instelling maaar bij mij zijn ze grijs en ik kan ze niet een selecteren ik kan allleeen door de menu's skimmen.
De probleem van mij pc is als ik hem wil starten krijg ik een zwart scherm met aan de onderkant van de scherm een rij met i letters met een rare puntje en het hoort een soort balkje te worden (het lijkt wel op een loading balkje net als bij spellen) maar na een klein stukje staat er van stop windows XP cd in en druk r voor repartie ofzo ik begrijp datniet maar ik wil nu gewooon windows opnew installen maar lukt dus ik vraag jullie hulp ;)
thnx fo du moeiteeeeeeeeeeeeeee

Laatst bewerkt:
ik moet helaas deze vraag aan jullie stellen via de bieb dus ik zal niet snel kunnen reageren maar zondags is de bieb gesloten dus zou iemand me kunnen helpen voor zondag ;)))))))))))))))))))))))
een wanhopige persoontjuh ;)

WELKOM OP HELPMIJ

als je nu je bovenstaande verhaal nou eens in gewone zinnen, met de nodige leestekens neerzet,denk ik dat het duidelijker is.
En waardoor je dan eerder geholpen wordT.

dit doet me zeer aan de ogen...;)

En verder ben ik ff offline

jah sorry voor de onduidelijkheid maar het is voor mij moeilijk uit te leggen

het boeit mij niet of jij offline bent???
is dit een date site ofsow?

opneiw----

ik kan de instellingen van mijn setup niet veranderen de woorden die je normaal kan veranderen (blauw) zijn bij mij grijs weergegeven.

ik bedoel daar mee de optie om als eerste de pc de cd - rom taak te laten starten zodat ik windows opneiw kan instaleren die kan ik nu niet veranderen ik weet niet waardooor????

(als ik windows opstart lukt het niet)

j
het boeit mij niet of jij offline bent???
is dit een date site ofsow?

dat was alleen maar om aan te geven dat als je in je topic zou kijken dat ik niet op dat moment kon reageren.

maar als je zo'n reactie geeft boeit mij je probleem niet meer.

succes verderss

jah maar als jij zo op mijn reageert alsof ik analfabeet ben dan reageer ik oookz o phhffff ;)
doe gewoon niet raar denk nie dat je magtig bent ik zeg ik ben wanhopig space jij em in een keer tegen mij

he tging mij erom dat ik je wel wilde helpen maar dat ik op dat moment ff weg moest.
dan zit je niet voor niks te wachten tot ik zou reageren.

als je dan zegt het boeit me niet tja....

en daar laat ik het bij

no hard feelings verdersss

hehe dit is *** discussie ik zeg je ik zei date show blabla alleen om dat jij deed alsof ik analfabeet ben ofzo ma is goed soms lopen dingen via internet niet goed ;)(tex mesaging suck sometimes)
ma voor iedereen die de antwoord wil weten :
oplossing 1
is geen aanrader maar haal je hardisk eruit en wrijf er een magneet overheen
(hierdoor worden alle instellingen gewist in de hardisk, dus ook de instellingen waardoor ik de setup niet kon veranderen)
oplossing 2
maak je kast open en op de moederbord(die grote groene plaat waar de rest aan vast zit geklikt) daar zit een ronde baterij net als eentje in een horloge of een laser pen, het is zilver kleurig en het heeft een kliksysteem ik haalde het eruit met een schroevendraaier aan de rechter kant in te stopen en door naar beneden te drukken kwam hij eruit. je moet die batterij na halfuurtje(ikdeed het voor de zeker heid 1uurtje) er weer instoppen en dat heeft ongeveer t zelfde effect voor de setup als oplossing 2

mijn pc doet het ;) daardooor weeeeeeeeeeeerrrrrrrrr
dit was het dan van mij latezzzzzzzzzzzz
hooopshiiiiiiitallooooooooooooooooow
;)hadi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan