ik weet een beetje over pc en altijd als mijn pc een virus of spy ofzo had ging ik mijn pc opnew instaleren maar ik weet niet of het nu door een virus komt of door iets anders maar als ik mijn boot menu in kom om dus mijn instellingen te veranderen om windows opnew te installen, kan ik de instellingen niet veranderen van geen een menu van heel die setup niet normaal zijn de woorden rechts (die je wil veranderen) in het blauw en met plus en min verander je de instelling maaar bij mij zijn ze grijs en ik kan ze niet een selecteren ik kan allleeen door de menu's skimmen.
De probleem van mij pc is als ik hem wil starten krijg ik een zwart scherm met aan de onderkant van de scherm een rij met i letters met een rare puntje en het hoort een soort balkje te worden (het lijkt wel op een loading balkje net als bij spellen) maar na een klein stukje staat er van stop windows XP cd in en druk r voor repartie ofzo ik begrijp datniet maar ik wil nu gewooon windows opnew installen maar lukt dus ik vraag jullie hulp
thnx fo du moeiteeeeeeeeeeeeeee
De probleem van mij pc is als ik hem wil starten krijg ik een zwart scherm met aan de onderkant van de scherm een rij met i letters met een rare puntje en het hoort een soort balkje te worden (het lijkt wel op een loading balkje net als bij spellen) maar na een klein stukje staat er van stop windows XP cd in en druk r voor repartie ofzo ik begrijp datniet maar ik wil nu gewooon windows opnew installen maar lukt dus ik vraag jullie hulp

thnx fo du moeiteeeeeeeeeeeeeee
Laatst bewerkt: