boot menu

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik heb een pc met win xp derop. Nu heb ik er op een andere partitie ook Vista op gezet. Heel leuk is dat mn xp nu uit het boot menu gemolt is (wat ik touwens niet te zien krijch).

(Komt doordat die boot file op een partitoie stond die ik voor de Vista installatie geformat heb)

Iemand een idee hoe in hemelsnaam ik nu nog op mn XP geraak?? In XP kon je lekker makkelijk je boot OS'e aanpassen, maar in vista? Vind nergens een uitleg waar je minder dqan 100 pagina's moet lezen en geen 5000 regels in een command line moet typen >_>

Cheers
BN

Hey,

Ik heb een pc met win xp derop. Nu heb ik er op een andere partitie ook Vista op gezet. Heel leuk is dat mn xp nu uit het boot menu gemolt is (wat ik touwens niet te zien krijch).

(Komt doordat die boot file op een partitoie stond die ik voor de Vista installatie geformat heb)

Iemand een idee hoe in hemelsnaam ik nu nog op mn XP geraak?? In XP kon je lekker makkelijk je boot OS'e aanpassen, maar in vista? Vind nergens een uitleg waar je minder dqan 100 pagina's moet lezen en geen 5000 regels in een command line moet typen >_>

Cheers
BN
Je kan het ook oplossen door een boot programma te gebruiken bv vista boot pro.
Het is nu niet meer gratis maar als je kijkt voor een oudere versie is het wel gratis.
Veel geluk

Hey,

Bedankt voor de suggestie.

Vista boot pro lijkt me echter totaal nutteloos voor het toevoegen van een nieuwe os in je boot menu aangezien je het path enzo niet kan opgeven.

Die app is wat mij betreft totaal zooi, kreeg BSoD, boot menu naar de zak (kon nix meer starten), en mn usb opslag media's die aangesloten waren gecorrupt. Ga ik dus niet meer gebruiken lol :p

Probleem 'opgelost' - heb toch alles opnieuw moeten installeren.

Cheers
BN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan