Boot probleem na HD-compressie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mimox

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
15
Hallo,

Ik heb zojuist Vista op mijn C-schijf gezet. Nu zag ik bij "Eigenschappen", dat je de HD kon comprimeren. Ik vinkte het aan en heb daarna de compressie afgehaakt.

Na het herstarten kon ik mijn PC niet meer herstarten, en krijg ik een melding dat
"bootmgr" gecomprimeerd is.
Op dit moment moet ik CTRL-ALT-DEL drukken.
Dit gebeurt voordat ik F8 kan indrukken.

Nu is mijn Vista cd een upgrade dus hiermee kan ik niet booten.

Op mijn D-schijf heb ik nu XP gezet en de C-schijf gedecomprimeerd, maar tijdens de decompressie kreeg ik ook al fouten dat de boot-bestanden niet gedecomprimeerd kunnen worden.

Is er een mogelijkheid om weer in Vista te komen en daar een systeemherstel te draaien of dit in ieder geval ongedaan te krijgen??

Bij voorbaat bedankt voor de hulp.

Mvg, Sander
 
Probeer de methode eens die hier beschreven staat.

Roep niet te vroeg, ik weet wat je gaat zeggen... dat je geen vista dvd hebt.

Hier kan je een vista recovery dvd downloaden, dit is de vista dvd zonder installatie bestanden maar je kan er je vista mee herstellen dus het zou moeten lukken ;)

Werkt bovenstaande methode dan ook niet, dan kan je met die vista recovery dvd ook systeemherstel uitvoeren.

Succes :thumb:
 
Met de vista recovery dvd is het helemaal gelukt. :thumb:

Bedankt!
 
Met de vista recovery dvd is het helemaal gelukt. :thumb:

Bedankt!

Graag gedaan :thumb:

Heb je dan de methode gebruikt waar ik naar gelinkt had of heb je simpelweg systeemherstel gebruikt? :p
 
Via die link, kreeg ik een forum met een andere link. En via die link kwam ik op een australische autosite (magnaclub), waar je je moest registreren met een mail die niet van html gebruik maakt. Die had ik niet.

Toen heb ik de recovery-dvd gedownload en start-up herstel gedaan. (de bovenste keuze van het dvd-menu).

Daarna liep alles weer zoals het hoort :)
 
Via die link, kreeg ik een forum met een andere link. En via die link kwam ik op een australische autosite (magnaclub), waar je je moest registreren met een mail die niet van html gebruik maakt. Die had ik niet.

Toen heb ik de recovery-dvd gedownload en start-up herstel gedaan. (de bovenste keuze van het dvd-menu).

Daarna liep alles weer zoals het hoort :)

Oh ja, ook goed als het met start-up herstel werkte(ik vergeet altijd dat die optie bestaat :p)
maar bedankt om dan even de oplossing mee te delen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan