boot usb->formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
Hallo,

weet iemand hoe je simpel en gratis een boot usb stickje kan maken zodat je je pc kan formateren, want mijn ubuntu loopt vast als ik hem wil herinstaleren.

Laatst bewerkt:
Ik formatteer mijn USB sticks altijd met HP disk storage format tool en ik maak opstartbare USB's met UNETbootin of met Yumi.
P.S. wat is precies je probleem met Ubuntu? Wat loopt er vast/werkt er niet meer? Heb je al geprobeerd in recovery mode te starten en vervolgens gebroken pakketten te herstellen?

oke de download duurt wel even dus.. maar ik ga het proberen
@andreazzz het gaat over een cschijf doormiddel van usb, en ubuntu werkt niet goed meer na het verwijderen van het eerste acc en nu werkt wifi niet meer en alles, en ik kan hem niet opnieuw instaleren want dan loopt hij vast na de controle van lan updates en ruimte enzo.

@pimnl wil je even in de chat komen?

Laatst bewerkt:
Heb nu niet de mogelijkheid om op de chat te komen. Je kunt ook ubuntu starten vanaf live usb voor een grafische weergave van gparted

hij starten er niet mee, maar ik via een windows 8 instalatie kunnen formateren en daarna opniuw ubuntu erop gezet en nu werkt ¨bijna¨ alles weer, behalve het probleem waarom er ubuntu op ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan