bootable cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jepewe

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Hoe maak ik een bootable cd, waarmee ik ook NTFS bestanden kan starten?
Joop

Koop de laatste tips en trucks juni 2004.
Lees het artikel vanaf bladzijde 68 tot en met bladzijde 75 en je weet dan precies hoe het moet.

Dank je. Dit is werkelijk hoopgevend, vooral omdat de winkels vandaag nog gesloten zijn....
Joop

Jepewe,
Ik weet dat je met mijn uitleg vandaag niet aan de gang kunt.
Maar om alle bladen en voorbeelden over te typen duurt mij te lang.
Ik type maar met twee vingers.
Maar hier heb ik een link die ook in dit artikel staat misschien kun je daar iets mee.

http://flyakite.msfnhosting.com

suc6

Dat helpt wel. Ik ben mij enigszins rot geschrokken! In mijn onschuld had ik gedacht dat zoiets als een bootable cd niet veel moeilijker zou zijn dan bootable diskette. Maar daar heeft heer Gates (nog) niet aan gedacht. In elk geval bedankt. Ik heb een nieuwe computer waar wat mis is gegaan en de PQRE CD die nodig is om de automatisch elke zondag gecreeerde drive image van C: op D: terug te kunnen zetten, zit er natuurlijk niet bij. Dus zal ik toch tot morgen moeten wachten....
Joop

Laatst bewerkt:
Je zegt dat je een nieuwe pc hebt en dat er een probleempje is.
Misschien kun je eens vertellen wat het probleem is.
Heb je al aan een systeemherstel gedacht (xp).

Het probleem had iets te maken met c:\windows\system32\hal.dll die ontbrak en zelfs na het copieren daarvan, niet meer op wilde starten. Dus toen maar opnieuw geinstalleerd en ja hoor, alles kwijt, ook de herstelpunten. Dus was het terugzetten van de opgeslagen drive image de aangewezen weg.
Het leven van een digibeet gaat niet over rozen
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan