Bootable USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo,

Ik heb een dringende vraag over hoe ik kan booten vanaf een USB stick. Ik heb verschillende dingen gelezen over een floppydisk maken en kopieren en FAT16 maar in windows 7 kan ik geen opstart diskette maken en ook geen FAT16 formatteren.

Alvast bedankt voor het reageren.

Hoi,
How To (NL).
En deze.
Wil je hem alleen bootable maken of er ook nog iets mee kunnen doen? Neem aan dat je hem niet voor niets bootable wil maken.

Laatst bewerkt:
voor als je geen floppy hebt word er een oplossing aangeboden ,je moet lezen:p

Hoi !

Ik gebruik nog regelmatig 'n floppy-drive (via USB) om 'n bios veilig te kunnen te flashen

Dus zo uitzonderlijk is 'n floppy-drive echt nog niet....

En bij de link die @Bertus je geeft heb je geen floppy-drive nodig !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Ik gebruik nog regelmatig 'n floppy-drive (via USB) om 'n bios veilig te kunnen te flashen

Dus zo uitzonderlijk is 'n floppy-drive echt nog niet....

En bij de link die @Bertus je geeft heb je geen floppy-drive nodig !

Greetz,

Harry.

Nee, heb ik geen floppy drive nodig nee, die moet ik dan lenen, en dat is geen mogelijkheid! Maar goed het is al gefixt, maar toch zou ik wel een alternatief willen weten om deze topic op opgelost te kunnen zetten.

(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Maar het idee achter "status op opgelost zetten" is toch dat de oplossing hier geplaatst moet zijn voordat je dit mag aanklikken, dat staat zelfs in de regels volgens mij. En zolang er geen oplossing is op de vraag hoe ik een boos USB maak zonder floppy, kan ik het beter op onopgelost laten. Anders komen mensen hier zoeken naar een oplossing wat er niet is. (Dit is geen verwijt maar gewoon zoals ik het zie. Als ik het alsnog moet aanklikken, dan zal ik dat wel doen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan