bootdisk te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik heb betanden voor een opstartdiskette gedownload maar die is te groot om op een diskette te zetten wat moet ik daar aan doen.

ja volgens mij moet je dan een disk hebben met een groter capiciteit of op meerdere disk,s zetten!

dat is normaal toch ook niet zo op een bootdiskette gaat maar 1.4 mb op en daar zal iki het mee moeten doen

nou ik heb gekeken op www.bootdisk.com maar een bootdisk voor win98 is maar 846 kb dus moet het op een schijfje kunnen. waar heb je de bootdisk vandaan?
kijk anders eens op de link bovenin!

Heb je wel geprobeerd om met de 98 cd een opstartdiskette te maken?

configuratiescherm-----sorftware----opstartdiskette

groetjes
Harmen

Laatst bewerkt:
ik heb die disk ook van bootdisck maar bij mij zat die ingepakt ik zag een extensie van rar dus dat is wel vfreemd

ja hoor gewoon daarvandaan downloaden gaat gewoon op een disk, zorg wel dat je de disk geformatteerd hebt, dan moet het gewoon goed zijn suc6

Ik kan nog steeds niets met die pc ik krijg steeds een melding van dat er geen harde schijf aanwezig is, hoe kan ik dat nu eens oplossen?

Als je van (neem ik aan) Fdisk de melding krijgt dat er geen harde schijf wordt gedetecteerd, dat zal er of geen schijf inzitten (althans niet goed aangesloten) of de harde schijf zal defect zijn. Je kunt dit controleren door te kijken of de BIOS de schijf wel detecteerd (als Primary Master). Eventueel in de BIOS een Autodetect HDD uitvoeren. Houdt maar vast rekening met een overlijdens-verklaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan