Bootloop

• Onderwerp starter Onderwerp starter tozt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tozt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2016
Mijn Samsung laptop zit in een van de naarste bootloops die ik ooit gezien heb... Wanneer ik hem opstart krijg ik het Samsung logo te zien en vervolgens gaat de laptop weer uit om weer opnieuw op te starten waarbij ik alleen het Samsung logo zie enzovoort.

Ik heb gezocht of ik op een of andere manier een boot in safe mode kan doen maar ik kan niet vinden hoe ik dat in de korte tijd dat de laptop aan is kan doen.

Ik draai Windows 10 en heb een Samsung ativ book 9 (NP900X4D).

Voordat de laptop in de deze staat kwam zat ik al in een bootloop waarbij ik telkens mijn pincode in kon typen en dat het systeem dan inlogde zegmaar om vervolgens weer opnieuw op te starten. Vanaf hier kon ik nog wel naar het blauwe troubleshootscherm van win10 komen. Vanuit daar heb ik geprobeerd de laptop opnieuw in te laten stellen, halverwege kwam er een foutmelding en begon de huidige bootloop.

Ik ben nieuw op dit forum dus als dit op de verkeerde plek staat laat mij dat dan weten.

Is er iemand die mij hier verder mee kan helpen of tips heeft?
Alvast bedankt.

Het is me ondertussen gelukt om in de BIOS te komen, kan ik vanuit hier windows opnieuw installeren met vanaf een USB?

Ja als je de opstartvolgorde als eertste de usb zet moet het lukken.

Laatst bewerkt:
Top, dit is wel gewoon veilig neem ik aan? Heb de windows file gewoon via de media creation tool van windows zelf af gehaald.

Mooi, het is allemaal weer gefixt. Thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan