bootmgr is compressed windows 7 en niets wil lukken van alle tips wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

magic30

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2013
Hallo mensen

Mijn windows 7 64 bit geeft aan bootmgr compressed. Ik heb de windows cd niet meer. Nu heb ik wel een mac, maar mijn windows moet echt weer tevoorschijn komen omdat ik nog wat belangrijke documenten nodig heb

Nu lukt het me ook niet om een usb met windows 7 te gebruiken. als ik via boot zeg dat hij de usb moet gebruiken gebeurt er niets.

wie kan mij helpen?? ik ben werkelijk waar al de hele zondag bezig. Ik kan wel janken:(

en wat kan ik nog meer doen als ik geen cd heb met windows zeven? ik heb ook al de hele dag op youtube gekeken enzo.

alvast bedankt voor jullie hulp

Welkom bij Helpmij.nl

Wat heeft de mac met dit probleem te maken.
Of staat op de mac de windows 7 ?

Download de Hirens windows CD en kijk of je daarvan kunt booten?
Anders boot je vanaf een Linux live CD/DVD, kies voor LIVE en NIET voor installeren, bijv de Ubuntu CD of DVD.
Dan kun je waarschijnlijk wel weer bij je docs en zet je ze op USB stick.

PS: anders pak je toch je backups.... ;)

Ik heb geen installatie cd van windows 7

Ik kan windows zeven downloaden via internet maar het lukt niet om die op een usb te zetten.

@andre hoe zet ik de hirens cd die ik op mijn mac download dan vervolgens op mijn windows die niet opstart?

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen een mac tot mijn beschikking en als ik de hirens cd wil downloaden dan zegt mac dat hij het bestand niet kan openen omdat het een programma is voor windows.

kan ik dit fixen?

Zo moet je dat opstarten met een Ubuntu/Linux CD/DVD doen, zou moeten kunnen dus....
http://www.onemorething.nl/community/topic/linux-ubuntu-opstarten/
mjsanders op 22 mei 2013 #
Probeer eens gewoon op te starten met de optie toets (alt) ingedrukt (de startup manager)
Normaal kan je van Windows en Linux Live CD’s of DVD’s opstarten. Heb ik meermaals gedaan.
USB sticks die de inhoud van een Windows ISO hebben kan je ook van opstarten, dus linux ook.

Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost

Ik heb een hiren cd kunnen downloaden op een hele oude windows laptop en daarna deed alles het weer. dank voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan