BootMGR is missing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tessa1984

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Berichten
4
Hallo allemaal,

sinds een paar dagen krijg ik de BootMGR is missing melding bij het opstarten van mijn pc.
Op internet zie ik dat dit een veelvoorkomend probleem is en de oplossing van dit probleem lijkt ook vrij eenvoudig dmv het gebruik maken van de windows 7 cd en dan systeemherstel of opdrachten opgeven in commandpromt.
Het probleem waar ik tegenaan loop is dat de windows cd in de repair mode geen windows installatie kan herkennen!
dit is volgens ale tutorials wel nodig om de BootMGR is missing melding te kunnen verhelpen. Als ik vervolgens op 'Load drivers' klik kan ik wel in mijn harde schijf kijken wat mij de indruk geeft dat er geen bestanden of windows van mijn pc zijn gehaald.
Kan iemand hier mij mee helpen??

alvast bedankt,

Tessa
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Modag,

Ik weet hoe ik in de BIOS kom, alleen niet hoe ik kan zien of de hd wordt herkend is daar een procedure voor?
Als ik bv bij Boot kijk zie ik wel als 4th boot Hard Disk staan... wat ik je wel kan zeggen is dat de totale hd rond de 1000 gb groot is en is verdeeld in 4 partities. Wordt deze schijf dan als 1 schijf of 4 schijfen in de bios weergegeven? Tessa
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Van Schagen

bedankt dat je de site met plaatjes gaf, dan kan ik het probleem misschien iets duidelijker maken. Ik heb een Windows CD en als ik de vereiste stappen volg door naar 'repair your computer' te gaan en 'system recovery options' wordt er geen windows installatie herkent. dus waar in de afbeelding die je mij hebt gegeven 'microsoft windows vista' staat staat r bij mij niks. dit terwijl ik niet windows heb gewist of dergelijk, hij zou hem toch moeten herkennen?
 
Hoi,

Ja als hij daar wordt weergegeven is het de hele hd bios ziet geen partities .
 
Dan is he antwoord op je vraag ja, heb jij enig idee waarom er geen OS wordt herkend in windows repair?
 
heb je wel een legale windows cd/dvd,want de illegale heeft geen repair:D
 
Vraag gesloten omdat TS het topic onbruikbaar had gemaakt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan