BootMRG ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankkyan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
Berichten
2
Hallo,

Sinds een week ben ik aan het tobben met mijn desktop pc. Na het update van een driver van mijn videokaart begon het probleem.
Opstarten in veilige modus lukte nog echter na een aantal maal verdween dat. Omdat ik geen herstelpunt had gemaakt (geen idee waarom niet) heb ik middels de laptop een backup cd gemaakt. Daardoor kwam ik in de opdrachtprompt.( Repair en systeemherstel kopie werkte niet) Via deze manier een format C uitgevoerd om zo weer opnieuw te kunnen beginnen.

Echter bij de eerste keer dat ik mijn Windows 7 cd erin propte kreeg ik de mogelijkheid om het hele spulletje opnieuw te installeren. Dit gedaan alleen liep hij vast. Hierna opnieuw opgestart en toen kreeg ik het bericht Bootmgr ontbreekt. C.A.D voor opnieuw opstarten.

In de Bios aangegeven dat de cd-rom het bootdevice moet worden. Echter vind hij mijn cd-rom niet meer. Ik hoor ook niet dat de cd-rom wordt geladen. Zelfs tijdens het opstarten de F8 toets ingedrukt en wederom cd-rom aangevinkt. Echter zonder resultaat. Voor zover houdt mijn kennis echt op en ben ten einde raad. Op internet kom ik via forums wel een aantal programmaatjes tegen alleen die lijken erg ingewikkeld... Daarbij laadt hij mijn cd-rom niet eens.

Is dit einde oefening voor mijn desktop pc of heeft iemand nog een oplossing??..

gr
Frank
 
Dat wordt dan een probleem :D omdat de opties daar telkens zijn om de Opstart CD te plaatsen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan