Bootsect.bak

• Onderwerp starter Onderwerp starter noeky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

noeky

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2004
hallo, ik heb sinds 2wken een nieuwe pc van dell met vista premium erop ,ik heb mijn oude pc xp pro,en deze zitten nu in een thuis netwerk.ik heb geprobeerd dmv easy transfer bestanden over te zetten van mijn oude naar mijn nieuwe pc dit is niet gelukt!ik kreeg de melding transfer gestopt door een fout in een I/Q apparaat??? wat is een I/Q apparaat?waar kan ik die fout dan vinden?ik heb daarna mijn bestanden van oe6 op een cd gebrand en deze gesleept naar windows mail {werkte goed]daarna zad ik op mijn c schijf ineens dat bootbak bestand wat is dat en hoe komt dat daar?op google werd ik niet veel wijzer.kan ik dit bestand verwijderen?ik weet bijna zeker dat het bestand van mijn oude pc komt omdat de aanmaak datum in 2006 was, dus is het of via het netwerk of via die easy transfer op mijn vista pc terechtgekomen. ik heb trouwens nog geen probleem met mijn vista pc dus ik weet niet of het bestand BOOTSECT.BAK.kwaad kan doen?heeft iemand antwoord op deze vragen?
greetings noeky

Bak files zijn backups van andere systeem files (bv. system.ini) en mogen dus per definitie weg als je dat wilt.
Als je zeker wilt zijn, hernoem het eerst naar bv. TODELETE.bak en kijk of Windows komt klagen. Gebeurt dat niet, dan ...

hallo, ik heb sinds 2wken een nieuwe pc van dell met vista premium erop ,ik heb mijn oude pc xp pro,en deze zitten nu in een thuis netwerk.ik heb geprobeerd dmv easy transfer bestanden over te zetten van mijn oude naar mijn nieuwe pc dit is niet gelukt!ik kreeg de melding transfer gestopt door een fout in een I/Q apparaat??? wat is een I/Q apparaat?waar kan ik die fout dan vinden?ik heb daarna mijn bestanden van oe6 op een cd gebrand en deze gesleept naar windows mail {werkte goed]daarna zad ik op mijn c schijf ineens dat bootbak bestand wat is dat en hoe komt dat daar?op google werd ik niet veel wijzer.kan ik dit bestand verwijderen?ik weet bijna zeker dat het bestand van mijn oude pc komt omdat de aanmaak datum in 2006 was, dus is het of via het netwerk of via die easy transfer op mijn vista pc terechtgekomen. ik heb trouwens nog geen probleem met mijn vista pc dus ik weet niet of het bestand BOOTSECT.BAK.kwaad kan doen?heeft iemand antwoord op deze vragen?
greetings noeky
bedankt maar hoe komt dat bestand ineens op mijn pc?en weet je mischien ook wat een I/Q apparaat is zodat ik die fout kan opsporen?die tijdens de easy transfer methode is ontstaan?ikheb ook in de zoekfuctie van mijn oude pc met xp gezocht naar dat bestand bootsect.bak maar die vond hem niet hoe kan dat?het bestand is aangemaakt in 2006 en staat nu op mijn pc van 2 weken oud?greetings noeky

Vrijwel alle programma's gebruiken de .bak extensie als er een backup van een bestand genomen wordt. In dit geval lijkt dat het OS zijn (XP dus). Hoe het komt dat de datum verkeerd kan ik je niet zeggen. Als enigste idee misschien dat de systeem klok tijdens de installatie verkeerd stond en dat het bestand toen is aangemaakt.

Ik heb geen idee wat een IQ-apparaat is ... :(

Hoi !

I/O apparaat: CD/DVD/-speler/brander !

Wat heb je bij Easy Transfer aangeklikt ?

Ik gebruik dat progje hier altijd met een Easy-Transfer-cable, om bij klanten bestanden van hum oude naar de nieuwe PC over te zetten, en heb dat soort problemen nooit meegemaakt.

Was je oude PC gegarandeerd virus/adware-vrij toen je EasyTransfer gebruikte ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

I/O apparaat: CD/DVD/-speler/brander !

Wat heb je bij Easy Transfer aangeklikt ?

Ik gebruik dat progje hier altijd met een Easy-Transfer-cable, om bij klanten bestanden van hum oude naar de nieuwe PC over te zetten, en heb dat soort problemen nooit meegemaakt.

Was je oude PC gegarandeerd virus/adware-vrij toen je EasyTransfer gebruikte ?

Greetz,

Harry.
ik heb aangepast gedaan en toen zelf een aantal bestanden geselecteerd,de fout heeft dan toch niks een virus of adware te maken maar met een apparaat,ik heb het via een thuisnetwerk gedaan dus ik snap die foutmelding niet zo!
wel zat de easy transfer cd die ik op xp moest gebruiken nog in de brander?
greetings

Bak files zijn backups van andere systeem files (bv. system.ini) en mogen dus per definitie weg als je dat wilt.
Als je zeker wilt zijn, hernoem het eerst naar bv. TODELETE.bak en kijk of Windows komt klagen. Gebeurt dat niet, dan ...
hey,ik heb gedaan wat je zei,ik kreeg als reaktie:weet u het zeker mogelijk werkt een windows programma niet goed meer als u de naam wijzigd??

Laatst bewerkt:
bootsekt.bak

mijn vraag is nog niet opgelost kan iemand er nog even naar kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan