BOOTSECT in Vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
We hebben een gehele nieuwe pc gebouwd en daar ook gelijk een sata2 schijf ingezet en twee NTSF partities van gemaakt als opstartschijf C: / met een grote van 60 gb en het overige aan D: toegekend. (160 Gb totaal)

De tweede oude schijf Sata1 waren ook in twee partities NTSF verdeeld, 40 Gb voor de C: voor mijn Windows XP en de rest ook weer voor het overige spul. (250 Gb totaal)

MIJN PROBLEEM

Nu we Windows Vista Bussines hebben geinstalleerd hebben we drie " Bestandsmappen" staan te weten > Gebruikers > Program Files > Windows, en nu komt het daar staat nog een txt file ( BOOTSECT -BAK-bestand ) met een groote van 8,00 kB wat moet ik ermee !!!

ik lees hier op het forum dat het normaal komt als je twee OS gebruikt of gebruikt hebt, dit is bij mij niet relevant. Wat ik wel kan vertellen is dat de tweede schijf wat ik er in heb gezet die sata1 nog Windows XP op stond en pas later geformatteerd is geworden na de installatie van Vista.

Wat kan ik hier mee, op het forum kan ik niets terug vinden wat mij in deze verder help. Er staan wel een paar vragen, maar niets waar ik wat mee kan.

Groet, @xa.

Hoi !

Dat klopt, wanr een BAK-bestand is een oud bestand waarvan inmiddels een nieuwere versie in je systeem staan.

Maak voor de zekerheid even een copie en verwijder het bestand dan.

Werkt alles naar wens, kun je de kopie ook verwijderen.

Greetz,

Harry.

Bootsect

Hoi !

Dat klopt, wanr een BAK-bestand is een oud bestand waarvan inmiddels een nieuwere versie in je systeem staan.

Maak voor de zekerheid even een copie en verwijder het bestand dan.

Werkt alles naar wens, kun je de kopie ook verwijderen.

Greetz,

Harry.

Dag Harry, ik heb het bestandje geknipt en op een andere partitie gezet en opnieuw opgestart alles gaat tot heden perfect. Ik wacht even af wat het verder gaat doen, komen er geen problemen zal ik dat "TXT BOOTSECT Bak" bestandje geheel verwijderen en kunnen we dit als opgelost verklaren. Ik laat wat weten hoe het verder gaat, bedankt.

Groet, @xa.

Dag Harry, er hebben zich geen problemen voorgedaan met het verwijderen van het BOOTSECT-BAK-bestand. Alles gaat nog perfect en heb er nog geen vragen over gekregen van het OS, bij deze dus opgelost waarvoor mijn dank.

Groet, @xa.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan