Bootvis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slauerhoff

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Als ik bootvis mijn computer laat herstarten dan krijg ik de melding zo als in de bijlage vermeld. Iemand enig idee wat er aan de hand is en wat er aan te doen?

Bijlagen

• ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    36 KB · Weergaven: 32
Wat wil je eigenlijk met bootvis, dat is bedoeld voor oems om de opstartprocedure te bekijken, die versneld helemaal niets in XP sp2, daar zit de opstartoptimalisatie al ingebakken.

Dat progje was bedoeld voor de standaard XP.

Overigens denk ik dat je een sata schijf hebt waar een progje uit 2002 geen kaas van gegeten heeft.

Nou, hartstikke bedankt Lange Pier. Ik wist niet dat het niks versnelde. Zo heb ik weer wat geleerd en kan ik met een gerust hart bootvis van mijn systeem verwijderen. Overigens; ik heb het wel uit de lijst met 'handige software' van de helpmij site (
Versnelt het opstarten win.XP t/m SP2
).. :shocked::)

Laatst bewerkt:
Nou, hartstikke bedankt Lange Pier. Ik wist niet dat het niks versnelde. Zo heb ik weer wat geleerd en kan ik met een gerust hart bootvis van mijn systeem verwijderen. Overigens; ik heb het wel uit de lijst met 'handige software' van de helpmij site ().. :shocked::)

Ik weet 't, sommige mensen hebben vaak een andere mening en vinden dat ze gelijk hebben, van mij krijgen ze die dan ook.:rolleyes:

Overal wordt vermeld dat het niet is bedoeld voor SP2, maar voor de standaard versie, zo ook microsoft zelf, tevens wordt het ook niet meer ter beschikking gesteld door microsoft zelf om die reden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan