Borderlands Crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietje12345

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Hallo
Ik heb het spel borderlands gekocht voor de pc (dat is al een hele tijd geleden.) toen heb ik het spel helemaal uit gespeeld, dlc's gedownload enzo en toen ik dus daar mee bezig was en ik wou het dus weer opstarten deed hij wel gewoon laden maar als je dan eigenlijk zou kunnen spelen ging hij gewoon terug naar Bureaublad.

Eventuele oplossingen..? ik wil wel op deze savegame verder gaan want daar heb ik heel veel werk in gestoken.

videodrivers onlangs geupdate (of juist niet?)? Ik weet dat in ieder geval voor ati videokaarten er een aantal drivers is geweest dat specifiek niet met borderlands wilde werken op windows 7 bijvoorbeeld.
er zijn ook een aantal conflicten bekend met geluidskaarten.

Ja maar dat is alleen maar als ik 1 savegame laad. als ik die andere laad doet hij het wel gewoon.

Update

Oke Update: hij crasht dus alleen als ik de DLC's doe laden, dus The underdome, Generl Knoxx en Zombie Island.;) ik probeer deze nog eens te her installeren. ik reageer wel hoe dit verlopen is.

NOg enige suggesties? heb het opnieuw proberen te installeren maar dat werkte nog steeds niet.

Heb je de laatste update (v1.41) al geïnstalleerd?

http://www.gearboxsoftware.com/games/borderlands/ (de downloadlink staat onderaan de pagina)

Het spel crasht alleen wanneer je de DLC's wilt spelen i.c.m. die save game? Het kan natuurlijk zijn dat je een corrupte save game hebt.

Nee ik heb dat bij alle savegames dus het ligt niet aan mijn savegame, ik ga die patch eens downloade en dan schrijf ik wel hoe dat afgelopen is.

Zijn de DLC's legaal? Speel je met een crack? Ik meen me te herinneren dat het spel kan crashen wanneer je bepaalde DLC's wilt spelen i.c.m. een crack.

Probeer eens het spel + v1.41 patch + DLC's helemaal opnieuw te installeren en dan met een nieuwe game beginnen (dus niet met een savegame). Lukt het dan wel?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan