Hallo,
Het spel Borderlands start gewoon normaal op en krijg de intro verhalen enzo. Dan kom ik telkens bij het gedeelte van de kleine robot, dan doet die het nog even en telkens rond dat punt gaat het verkeerd.
Dan krijg ik zwart beeld en zegt mijn monitor "no signal found".
Ik heb verschillende resoluties geprobeerd en op lage instellingen. Ook mijn videokaart geupdate (ati radion hd 2600 XT). Maar het probleem is er nog steeds.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen? ik voldoe geloof ik wel aan de minimum eisen.
Dit heb ik gevonden op game-debate.com:
Borderlands
System Requirements*
Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz
AMD CPU - Athlon XP 2400+
Nvidia Graphics Card - Geforce 8600 GS
ATI & Intel Graphics Card - Radeon X850 Series
RAM - 2 GB
Hard Disk Space - 8 GB
Direct X - 9
* System requirements displayed are based on recommended system requirements and should be used as a guide only.
Heb redelijk oude pc met amd athlon 3000+ en 2,5gb geheugen. OS is XP
Alvast bedankt
Het spel Borderlands start gewoon normaal op en krijg de intro verhalen enzo. Dan kom ik telkens bij het gedeelte van de kleine robot, dan doet die het nog even en telkens rond dat punt gaat het verkeerd.
Dan krijg ik zwart beeld en zegt mijn monitor "no signal found".
Ik heb verschillende resoluties geprobeerd en op lage instellingen. Ook mijn videokaart geupdate (ati radion hd 2600 XT). Maar het probleem is er nog steeds.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen? ik voldoe geloof ik wel aan de minimum eisen.
Dit heb ik gevonden op game-debate.com:
Borderlands
System Requirements*
Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz
AMD CPU - Athlon XP 2400+
Nvidia Graphics Card - Geforce 8600 GS
ATI & Intel Graphics Card - Radeon X850 Series
RAM - 2 GB
Hard Disk Space - 8 GB
Direct X - 9
* System requirements displayed are based on recommended system requirements and should be used as a guide only.
Heb redelijk oude pc met amd athlon 3000+ en 2,5gb geheugen. OS is XP
Alvast bedankt
Laatst bewerkt: