Borderlands werkt niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietie

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo,

Het spel Borderlands start gewoon normaal op en krijg de intro verhalen enzo. Dan kom ik telkens bij het gedeelte van de kleine robot, dan doet die het nog even en telkens rond dat punt gaat het verkeerd.
Dan krijg ik zwart beeld en zegt mijn monitor "no signal found".

Ik heb verschillende resoluties geprobeerd en op lage instellingen. Ook mijn videokaart geupdate (ati radion hd 2600 XT). Maar het probleem is er nog steeds.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? ik voldoe geloof ik wel aan de minimum eisen.

Dit heb ik gevonden op game-debate.com:
Borderlands
System Requirements*
Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz
AMD CPU - Athlon XP 2400+
Nvidia Graphics Card - Geforce 8600 GS
ATI & Intel Graphics Card - Radeon X850 Series
RAM - 2 GB
Hard Disk Space - 8 GB
Direct X - 9
* System requirements displayed are based on recommended system requirements and should be used as a guide only.

Heb redelijk oude pc met amd athlon 3000+ en 2,5gb geheugen. OS is XP

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Houdt je hele pc er daarna mee op? Valt hij ook uit? Kun je met alt+tab of ctrl+shift+escape nog terug naar je bureaublad?

Kun je horen dat de ventilatoren stoppen met draaien?

Zwart scherm is meestal een geval volledig vastgelopen; het kan zijn dat je voeding het niet aankan en de stroomtoevoer stopt, of dat de processor te heet wordt en uitgezet wordt om doorbranden te voorkomen.

Houdt je hele pc er daarna mee op? Valt hij ook uit? Kun je met alt+tab of ctrl+shift+escape nog terug naar je bureaublad?

Kun je horen dat de ventilatoren stoppen met draaien?

Zwart scherm is meestal een geval volledig vastgelopen; het kan zijn dat je voeding het niet aankan en de stroomtoevoer stopt, of dat de processor te heet wordt en uitgezet wordt om doorbranden te voorkomen.

Het geluid gaat gewoon door, en pc blijft aan. Maar waar ik ook op druk, er gebeurd niks.

Heb al iets verder gezocht dan mijn neus lang is. Het schijnt dat ATI videokaarten niet goed werken met het spel. Heel veel hebben het probleem en de oplossingen werken ook niet echt of maar half. IPV 10 minuten spelen kun je dan 20 minuten spelen :p

ATI heeft altijd dit soort Grappen, ik denk dat je even moet wachten op een nieuwe driver, zoek anders eens een HotFix van je kaart voor Borderlands :thumb:

ATI heeft altijd dit soort Grappen, ik denk dat je even moet wachten op een nieuwe driver, zoek anders eens een HotFix van je kaart voor Borderlands :thumb:

Ja die kan ik niet vinden of is er nog niet.

Iemand video kaart kopen? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan