borduureenfoto.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaftMe

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
http://www.borduureenfoto.nl

Ik heb deze site een week geleden gemaakt. Heb alleen de layout gedaan. Zowel Photoshop als HTML&CSS. Toen aangeleverd bij de klant en die heeft het afgemaakt met content etc.

Kritiek is gewild.

Laatst bewerkt:
hoihoi

op zich vind ik hem helemaal niet verkeerd.
kort ,bondig, duidelijk etc.

over kleuren kun je discusieren....

Mischien iets meer info over wat de klant dan krijgt.
ja een borduurpatroon maar in welke maten ofzo?en hoe?
ik weet niet hoor ben geen borduurder wel een kantklosser:-)

Laatst bewerkt:
De kleuren waren ook niet mijn keuze, maar zo wou die man dat hebben. Maar bedankt, 1 van de eerste websites die ik voor iemand maak. mogen er nog velen volgen :)

Ik ga hier geen reclame maken voor de website, omdat het om het ontwerp en html en css gaat en niet om de inhoud van de website.

Laatst bewerkt:
Je eerste site die je voor iemand maakt ziet er goed uit hoor :thumb:

Kleuren inderdaad ook niet mijn keuze maar daar kan jij niks aan doen. Misschien een idee voor je opdrachtgever om Ideal te integreren want dat is zeer populair tegenwoordig en betaald heel makkelijk en veilig. Verhoogd zeker zijn omzet !

Bij Patroon maken heb je 5 stappen zo te zien.
Op de home page zou je die in mini foto's kunnen laten zien samen met wat uitleg, dan weet de gebruiker wat hij kan verwachten als hij/zij een patroon wil gaan laten maken.
Ik vroeg me bijvoorbeeld af wat kan ik instellen en hoe, ik had graag stap 3 al ergens kunnen zien voordat ik besloot een (proef) patroon te maken.

Verder kom ik dit tegen;
screenhunter01may291656wk5.jpg

Onder Vista + IE 7, gewoon op 100%. Is volgens mij niet helemaal de bedoeling, of wel?

Laatst bewerkt:
Dankje, maar volgens mij hebben sommige mensen niet door dat dit NIET mijn site is, en ik ook helemaal niet over de content ga. het gaat puur om de layout en HTML en CSS.

VERDER NIKS!!! :P

ie6 heeft een layout fout, zie de bijlage.

[edit] tenminste, ik neem aan dat het een fout is :p[/edit]

Bijlagen

• ie6.JPG
    ie6.JPG
    38,4 KB · Weergaven: 75
Nou dan zal ik me maar even voorstellen. Ik ben de eigenaar van de site waar het om gaat. Hoewel ik deze topic niet heb gestart ben ik er wel blij mee want ik ga zeker kijken naar de suggesties / opmerkingen die jullie hebben. Daarvoor bedankt. :thumb:

Ik heb zelf geen IE6 maar op de Playstation zag het er ook zo uit. Had dus kunnen weten dat 't niet goed zat :(

Betaling via iDeal zit eraan te komen maar eerst moet ik een bedrijf opzetten. Dat is het nu dus nog niet.

Als mensen nog meer op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik ze graag :)

site

ik vind hem geweldig
knap gemaakt hoor
duidelijk en overzichtelijk
doe het je niet na tenminste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan