Bose Companion 5 op Receiver

Status
Niet open voor verdere reacties.

LordVoldemort

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2013
Goedenavond allemaal,

Ik zag net een aanbieding op internet voor de Pioneer vsx 527 receiver. Mooi ding, alleen zou ik graag willen weten of ik er ook een Bose Companion 5 op zou kunnen aansluiten voor ik deze aanschaf. Overigens moet ik de Bose zelf dan ook nog aanschaffen, maar zodra ik weet dat het mogelijk is zal ik dit dan ook doen.
Het idee is eigenlijk om mijn ps3, tv en pc te verbinden met de receiver en de Bose dan voor het geluid te gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden:d

Ik denk het niet. Die Bose is een computer-geluids-systeem dat je via USB op een computer aansluit. De Pioneer is een receiver, waar je 5 'gewone' luidsprekers en een actieve subwoofer op kunt aan sluiten.
De USB poort op de Pioneer is om een MP3 speler ofzo op aan te sluiten.

Bedankt voor het antwoord. Ik heb de Receiver inmiddels binnen, ben nu op zoek naar een goed speakersysteem. Het liefst een 2.1 systeem omdat het toch maar om een slaapkamer gaat. Een home cinema setje hoeft ook niet omdat ik eigenlijk mn pc, laptop en ps3 gebruik om media af te spelen. Jammer dat de Bose hier niet op aangesloten kan worden. Op de receiver zit een rood/wit aansluiting. Bestaat er misschien toch geen kabel ofzo van usb naar rood/wit? dan zou ik namelijk die standaard usb kabel kunnen vervangen en alsnog kunnen aansluiten, wellicht dat dat een mogelijkheid is... En wat zijn eigenlijk goede speakersetjes voor mn receiver?

??? Waarom heb je die reciever gekocht? Als radio?
Het IS een 5.1 versterker (met radio) waar je dus direct luidsprekers op aan kan sluiten.
Verder heeft het ruim voldoende ingangen om er van alles aan te hangen en kabaal te produceren.

Beste BikerBill64: Ik zag de receiver op het internet tegen een goede prijs vandaar de aankoop. Zat idd moeilijk te doen met speakers. Heb vandaag uiteindelijk de Bose Acoustimass 3 gehaald, een 2.1 setje dat eventueel uit te breiden is naar 5.1 mocht ik dit willen. het setje is perfect aan te sluiten en alles werkt/klinkt naar behoren tot nu toe. Probleem is volgens mij opgelost zo;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan