Boter Kaas en Eieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hallo

ik heb een boter kaas en eieren spelletje gemaakt in .NET
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn het te testen?

download

als alles in orde is begin ik met een code zodat je ook tegen de PC kunt spelen.
heeft iemand een voorstel hoe ik dat het beste kan doen?

bedankt
mvg
Luck

Hoi,

Het ziet er leuk en simpel uit! Alleen vind ik de keuze of je 'x' of 'o' wilt zijn een beetje overbodig...

Het enige wat mij wel een beetje opvalt is dat als je 3 op een rij hebt, dat het dan toch best lang duurt voordat je de messagebox te zien krijgt. Dat zou iets sneller mogen gaan.

Voor het idee van tegen de computer spelen:
Bedenk eerst exact wat het programma daarvoor moet doen. Denk aan het analyseren van wat er al 'op het bord' staat, enz. Dan moet daarop een actie volgen.

Hierbij kunnen we je verder niet zo goed helpen omdat .NET niet zoveel zegt; Dat kan vb.NET of C#.NET zijn... Het verschil ertussen is niet zo groot en het is makkelijk te vertalen, maar het is toch makkelijk om het gelijk goed te doen. Ook zou het handig zijn als je de code die je al hebt ook online zet. Dan kunnen wij kijken hoe je het nu al doet en hoe je dan een computertegenstander kan maken.

MartinJM

als ik hem open krijg ik deze melding error.png, als ik op doorgaan klik gebeurt er niks en als ik op sluiten klik sluit hij af
ik heb win7 ultimate 32bit

@eenpersoon, dat ligt er waarschijnlijk aan dat je een .net pakket niet hebt geinstalleerd. het werkt dan alleen als ik je de installeerbare versie van het spelletje stuur.
Die heb ik HIER

Ik wil je best helpen een computertegenstander te maken. Wat heb je al?

Over het programma: Ziet er vrij goed uit.

Verbeterpunten:

- Minimize-/maximize-boxen weghalen;
- Tijd wanneer een spel is gewonnen verkorten (wat is je code?);
- Standen wissen functie inbouwen;
- Standen opslaan?
- Evt. compileren in .NET 2.0 voor meer compatibliteit (of gebruik je functies uit .NET 4.0?);
- Van speler kunnen wisselen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan