• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bovenste regel gaat niet mee met A/Z sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik heb 3 kolommen met in alle drie de opmaak tekst. Als ik de 1e kolom sorteer met A/Z gaat het goed maar als ik op 1 van die andere sorteer blijft de bovenste regel gewoon bovenaan. Heeft er iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast Bedankt!!!

p.s. als ik de bovenste regel verwijder gebeurt er het zelfde met de "nieuwe" bovenste regel. (en op de 2 andere tabbladen heb ik de zelfde soort kolommen en daar werkt het wel goed)

Laatst bewerkt:
Hoi Jessy,

Waarschijnlijk staat onderaan in het sorteermenuutje "Lijst bevat een sorteernaam" aangevinkt.

Jeroen

Hoi,

ik vermoed dat je altijd via de sneltoets sorteert ,

ga in plaats daar van naar het menu DATA en keis daar voor
sorteren.

nu opent een popup vervolgens zie je onderaan zoiets staan van het gegevensbereik bevat met daaronder 2 mogelijk heden
namelijk : een veldnamen rij & geen veldnamen rij
zet een vinkje bij de 2de optie
en je zal zien nu werkt het wel.....als het goed is :thumb:

dank je, dat werkt. Alleen moet ik dat iedere keer wer doen, kan je dit niet vast instellen of zo? En waarom werkt het wel gewoon op die andere tabbladen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

dat is vreemd vooral omdat het op andere bladen wel werkt. hij zou het moeten opslaan
probeer het eens en save het dan. dit zou moeten werken.

ik kan vanuit hier natuurlijk niet zien hoe je blad er uitziet
maar heb je er macro's in zitten ofzo ?

Mischien moet je eens proberen het te kopieeren naar een ander blad of map.

heb al zitten zoeken of je ergens andere de voorkeur kan aanpassen maar kan alleen eerder genoemde vinden
dit zou moeten blijven staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan