• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

box openen als je lolom A niet nummerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vio

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Berichten
125
box openen als je kolom A niet nummerd

Beste,
Weet iemand hoe je een textbox opent met de melding 'je hebt kolom A vergeten in te vullen' Dit moet enkel worden geopend als kolom A niet is ingevuld en als je naar een ander tablad gaat of afsluit. Als kolom A wel ingevuld is dan kun je gewoon naar het ander tabblad gaan of afsluiten.
Vio
Zie bijlage
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=51714&stc=1&d=1214820009
test.rar
 

Bijlagen

  • test.rar
    5,8 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Ik probeer het zipp -programma te downloaden. Lukt niet dadelijk maar ik probeer al iets concreter te zijn.

A1=nummer 1 tot 3
B1=datum (vb: dinsdag 1/6 = B1; woensdag 2/6= B2 enz..)
C1= text

iedere dag wordt er een text geschreven in kolom C.
Een vb.:
B1=datum vandaag
C1=het is vandaag mooi weer
A1= ?
A1 is in dit voorbeeld niet ingevuld.
Kolom A is belangrijk want mijn filter werkt hierop.

Nu zou er eigenlijk een text box moeten verschijnen als men A1 niet heeft ingevuld met de text 'je bent vergeten je text te nummeren' .

text box moeten verschijnen als je naar een ander tabblad wil gaan of als men wil afsluiten.

Ik hoop dat je er een beetje aan uit kan. Ik probeer ondertussen een zipp programma vast te krijgen.
Hartelijke dank,
Vio
 
heb hem even gezipt.
Trouwens met Winrar kan je ook kiezen voor bestandsformaat ZIP.
 

Bijlagen

  • test.zip
    5,8 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan